Miskraam of niet

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo, ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben nu ben ik vorige week vrijdag bloed beginnen verliezen dit was na het vrijen en enkel met het afkuisen en beetje als ik plaste maar nooit in mijn onderbroek en ook geen krampen ofzo gehad</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik heb pas 1 juli afspraak by gyne voor 1ste echo normaal </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">maar met dat ik bloedde mocht ik toch langsgaan voor controle en alles was in orde dan de zaterdag daarop ben ik slijm verloren dus dachten we dat ik miskraam had dan naar spoed gegaan bloed getrokken heb getoond wat ik verloren had en spoedarts zei ja ik denk wel dat je het verloren bent maar gyne wil nu niet langskomen kom morgen(zondag) maar langs zei ze  toch zindag gegaan en gyne zei dat het slijm was en dat er niks van waar is wat de spoedarts zei en dan terug echo gepakt en zag dat ik toch een mooi vruchtzakje heb, sinds gisteren is het nu enkel rozig bloed en maar paar druppels nog ,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">mijn vraag is hebben nog mensen dit gehad en kan je een miskraam gehad hebben zonder dat je de vruchtzak verliest? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Sorry voor de lange test maar maak me zorgen en pas maandag op control</p>

Os normaal hoeveel weken ben je . 
Dan kan het zijn inestelbloed. 
Ik heb beetje bloed verlies 1 druppel dat is door dag je banden oprekt en soms een bloed vaatje kan raken

Ze moeten dit 1 juli berekenen 
maar volgens de gynecoloog schat ze ongeveer 4-5 weken maar als ze uitrekenen vanaf mijn laatste menstruatie zou ik bijna 8 weken mieten zijn ( mijn vaste gynecoloog ga ik 1 juli) de rest was echo controle

Tja met zon prille zwangerschap kan het beide kanten op gaan.. tot de 12 weken blijft het spannend. Bloedverlies kan duiden op een naderende miskraam, maar hoeft niet altijd. Enige wat je kan doen is afwachten. Een goede echo nu biedt je geen zekerheid. Ik had een goede echo met 6 weken maar week later toch een miskraam. Succes en ik hoop uiteraard op het beste voor je

Terug
Bovenaan