Miskraam of niet ?

<p>Hallo allemaal! </p><p>Ik lees zoveel steun verhalen en verhalen waar ik bang voor ben.</p><p>Na een turbelainte ( als je het zo spelt) tijd van 8 maanden ziek zijn waarvan 4 maanden thuis zitten met een peuter. Had ik 4 februari een positieve corona test in mijn handen. Vond het gek want klopte toch iets niet toen ik de maandag erop 7 februari een zwangerschaps test deed was die positief. In paniek mijn vriend gebeld en die kwam gelijk naar huis met een digitale clear blue die berekent hoelang. Hij gaf toen aan 2 a 3 weken. Met 2 er natuurlijk bij was het dus 4 a 5 weken. ( Gek genoeg dacht ik in januari ongesteld te zijn geweest. Dus dat was ook een bloeding. ) Over de maan want dit was het nieuws wat ik wou na maanden ellendigheid. Begonnen aan de kamer waar de 2de zou komen te liggen. Daarna ging het snel vrijdag de storm waardoor ik samen met 8 buren mijn schutting van 20 meter moest redden. Kreeg ik maandag avond er na mijn eerste bloeding. Eerste gedachten was shit. Mijn vriend stelde mijn gerust want zoals ik eerder zei in januari had ik dus ook een bloeding. De bloedingen hielden aan omdat er 1 best goed mijn maandverbandje had gevuld de verloskundige gebeld. 2x buikecho's en 1 keer in wendig. Ze kon niet veel zeggen en zien kwam ook door een vlek wss litteken weefsel. Kan zijn dat we te vroeg keken. Maar moest van het erge uit gaan en rekening houden ermee. Gebroken met mijn zoontje naar huis. Gehuild want ik dacht het is klaar. </p><p>Nu moet ik tot 7 maart wachten nog 10 dagen maar lees zoveel verhalen dat vrouwen dachten een miskraam te hebben door hoeveel heid bloed. Hoop dat ik ook zo een wonder verhaal ben maar acht de kans klein aangezien de bloedingen met pauzes toch al 4 dagen duren. Heb ook iets opgevangen waarvan ik dacht dat het iets was weet het niet zeker. Mijn testen geven positief aan nog steeds. Maar word gek van de onzekerheid. </p><p> </p><p>Mijn vraag is : heeft iemand ervaring er mee dat de twijfel zo groot was en het toch heeft overleefd? </p><p>Groetjes een Verwarrende moeder </p>

Ik heb in week 9 t/m week 12 steeds bloedingen van anderhave dag gehad. Wel flink. Steeds naar het ziekenhuis. Ben ook even kort opgenomen ter observatie in de nacht. 
Bij elke echo was de kleine helemaal oke. Hartje ook. Dit was natuurlijk goed zichtbaar bij 9 weken. Het stopte vanzelf na week 12. Nu 18+4 en alles gaat goed. 
Bij de 13 weken echo lag mijn placenta laag, want mogelijk door bloedingen veroorzaakte. 
Het blijft even spannend, het is bij nog pril. Ik duim voor je?

Ik heb in oktober soort gelijk meegemaakt. Begin met een lichte bloeding wat met de dag een beetje meer werd. Inwendige echo gehad. Er was een goede dikke slijm laag maar in de baarmoeder was nog niks te zien. VK gaf aan dat er een zeer kleine kans was dat het te vroeg was maar dat ik uit moest gaan van het ergste. Helaas is het fout gegaan met ongeveer 5 weken. Maar hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Ieder lichaam is anders.
Nu ben ik weer 4 weken zwanger en hopen dat het nu wel goed gaat.

Bedankt voor de reacties. 
Helaas nog steeds bloedingen elke keer als ik lichamelijk meer doe. Moest aanstaande maandag voor een echo maar toch de VK gebeld en uitgelegd dat het wachten niet te doen is. En mag gelukkig a.s donderdag al. Scheelt echt voor mijn gevoel!
Dan is het of echt klaar of er is een wonder nog aanwezig. 
Hoop natuurlijk op het laatste maar weet ook dat de kans aanwezig is dat het er niet meer kan zijn. 
Heel spannend ik laat het weten a.s donderdag!! 

Hallo allemaal ,
Ondertussen de echo gehad. Daar kwam niet veel uit. 
En omdat we de onzekerheid niet meer wouden andere VK gebeld en kon die zelfde middag na een half uur terecht. 
Door een streepje op de echo goed te zien dat inderdaad een miskraam had plaats gevonden. Gelukkig was is wel schoon en hoefde geen verdere stappen ondernomen worden. Ze kon ook gelijk zien dat een eisprong een week erna zou komen. Dus toch fijn om te weten dat mijn lichaam zich perfect weer oppakt. 
Groetjes!! Hopen snel mee te praten omdat ik in verwachting ben van een 2de ?

Terug
Bovenaan