Miskraam of niet?

Hey allemaal,

Mijn vriend en ik zijn al ruim een jaar bezig. Nu ben ik na het stoppen van de pil, een half jaar niet ongesteld geworden. Ik heb van de huisarts toen een kuur gekregen die alles zou moeten resetten in een week. Nu heb ik voor alsnog een bloeding gehad (half jaar terug) maar daar is het bij gebleven. Toen had ik een week geleden samonella opgelopen en was ik heel erg ziek geworden. Meteen met het ziek zijn, werd ik ineens “ongesteld”. Die avond het ik savonds ineens zoveel pijn gehad dat ik flauw viel en in een plas met bloed in bed lag. Het voelde ook echt alsof ik weeen had. Ik kom gewoon tellen wanneer de krampen weer terug kwamen. Ik had al een maand last van mijn borsten maar ik dacht dat dit kwam omdat ik eindelijk na een half jaar ongesteld zou worden. Nu had ik het vermoeden dat ik misschien zwanger was dus ik het tijdens het “ongesteld” zijn een test gedaan. Deze bleek positief voor 1-2 weken. Bij de gynaecoloog 2 dagen later, bleek mijn baarmoeder leeg en was het een miskraam. Dit was niet 100% zeker maar de klachten kwamen overheen met een miskraam. Ik loop nu al een paar maanden bij de gynaecoloog om te kijken naar de mogelijkheden voor een zwangerschap. Ik zou eigenlijk een hsg hebben ipv een echo onderzoek. Maar deze hebben ze nu weggelaten omdat ik dus misschien toch zelf zwanger kan worden. Nu is het allemaal twee weken geleden en heb ik vandaag ineens weer een hele heftige bloeding. Ik weet niet zo goed wat mijn lichaam momenteel wil vertellen. Ik denk niet dat dit nog restanten zijn van de miskraam? Ik heb al zoveel bloed verloren twee weken terug… al moet ik wel toegeven dat mijn rugpijn na deze bloeding is verdwenen. Deze heeft echt een maand flink pijn gedaan. Iemand die hier ervaring mee heeft en mij een beetje wijs kan maken?
 
Terug
Bovenaan