miskraam of niet?

Hallo buikjes!

Ik ben 6 weken zwanger. Of.....misschien ook niet meer. Ik ben vandaag 2 weken over tijd en bloed nu één week. Vandaag al een stuk minder. Ik vloeide zoals bij een menstruatie. 2x een stolsel gevonden in mijn bloed maar geen kramp gehad. Heb nog steeds gespannen borsten en een trekkerig gevoel onderin de buik. Vandaag (11 jan.) ben ik bij de verloskundige geweest voor een echoscopie en zij kon geen vruchtje bespeuren. Volgende week moet ik nog eens terugkomen voor de zekerheid. Ze vertelde me dat ik een héle kleine kans heb dat ik nog zwanger ben. Wie heeft dit ook meegemaakt? groetjes van (misschien) buikje
 
hallo
ik heb zelf 2x miskraam gehad .bij de 3 de zwangerschap heb ik dit ook gehad bloeding bij de 6 wk.ik had stolsel verloren en er was ook niets te zien. een leegvruchtzakje.hoe ik 2 weken later ging was er wel wat te zien.En heb nu een prachtige Dochter van bijna 9 mnd.Dus ik hoop voor jouw dat het ook zo mogen zijn.groetjes
 
ik heb jammer genoeg zelfde mee gemaakt en na week onzekerheid ging ik terug naar ziekenhuis en er was nog niets te zien ik had dus een miskraam gehad maar geen krampen maar ik heb bij alle 3 mijn miskramen nooit krampen gehad.
Ik hoop dat bij jouw wel goed gaat.
Ben nu na een jaar na mijn miskramen weer zwanger al 22 weken en alles gaat hartstikke goed gelukkig.
Heelveel sterkte
 
Terug
Bovenaan