Miskraam of toch niet ??

<p>Hoi meiden</p><p>Sinds 2 jaar ben ik gestopt met de pil. Mijn cyclus is altyd regelmatig geweest. Vorige week moest ik ongesteld worden, normaal duurt dit altyd 5 a 6 dagen en deze keer was dit maar 2 dagen met helderrood bloedverlies.ook zag ik tot mijn schrik iets wat ik nog nooit eerder had gezien. Het leek op een stolsel of vruchtje??. Ik heb voor de bloeding dagelijks zwangerschapstesten gedaan omdat ik ook enkele symptomen had dat ik zwanger dacht te zijn maar deze was steeds negatief en vanochtend teste ik weer negatief.ik heb nu nog af en toe lage rugpijn en hoofdpijn.iets wat ik normaal nooit heb.zou dit toch een vroege miskraam geweest kunnen zijn of nog steeds zwanger kunnen zijn en dat het nog te vroeg is om positief te testen? Wie heeft dit ook meegemaakt ??</p>
 
Toevallig zit ik een beetje met hetzelfde. Mijn menstruatie is vrij onregelmatig. Maar ik was laatst 2 weken overtijd en had duidelijke zwangerschapssymptomen. Bij een week overtijd zag ik een heel licht roze streepje op de test. Het was zo licht dat ik het niet helemaal duidelijk vond en ik testte 2 dagen later weer. Dit keer geen streepje. Weer 2 dagen later ook geen streepje. En bij precies 2 weken overtijd kreeg ik bloedverlies. Dit duurde 2 dagen (normaal 5-6) en ik had erge krampen en pijn die ik normaal bij een mestruatie niet zo heb.
Ik denk ook een vroege miskraam? Ik weet verder ook niet zo goed of ik daar iets mee moet..
 
 
Hoi Amoebe
Dat klinkt wel een beetje hetzelfde als bij mij. Ik bloedde ook 2 dagen en daarna was het weg.daarvoor een zeurderig gevoel alsof ik ongesteld moest worden . Ben je nog bij de dokter geweest? Ik niet.ze zei dat ik moet  afwachten totdat ik ongesteld ga worden.ik voel me nog steeds zwanger ook al heb ik nooit een positieve test gehad...zo vaag alemaal he.ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik weet niet goed wat dit zou kunnen zijn.. en jij ?
 
Nee ik ben niet bij de dokter geweest. Ik weet ook niet goed of dat nodig is?
Ik ben 2x eerder zwanger geweest. De eerste keer werd een miskraam met 6 weken. De tweede keer ging het goed en ik heb inmiddels een gezonde dochter.
Ik weet dus hoe het voelt om zwanger te zijn en ik voelde me nu weer zo. Ik was ook erg verbaasd dat de testen niet overduidelijk positief waren.
Ik probeer het nu maar naast me neer te leggen. Óf het is inderdaad een miskraam geweest en dan was het kindje misschien niet gezondt? Óf ik ben toch gewoon ongesteld alleen dan een beetje anders dan anders.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in mn lichaam. Maar hopelijk lukt het toch om nog een keer een gezond kindje te krijgen.
Ik weet niet hoe jij hierin staat?
 
Ik heb dat ook gehad. En ik kan normaal de klok gelijk zetten op mijn cyclus. Dit keer heel vaag 2 dagen menstruatie maar heel licht. Toen 2 dagen niks en daarna best wel wat bloed verlies met een opvallend stolsel dat er in een keer samen uit kwam toen ik op stond zeg maar, sorry! Normaal begin ik met licht verlies en dan 3 dagen veel en dan nog een dagje licht dus 5 dagen. Nu was het bij elkaar opgeteld en kwa hoeveelheid 1,5 dag... innesteling die mis is gegaan of rare menstruatie? Ik weet het helaas niet. Maar de kans is groot dus het zou kunnen! Ook zit ik nu rond mij ei maar daar is ook nog geen teken van(slijm of ovulatie testen) normaal zou die morgen komen en had ik nu al 2 dagen symptomen! 
Helaas kunnen we niks anders dan het naast ons neerleggen!
succes ?
 
Het is echt moeilijk omdat we nu niet zeker weten of het een vroege miskraam was of een te vroege menstruatie ook al duurde deze korter dan normaal .Mijn testen geven nog steeds negatief aan.voel me nog steeds raar.ik ga volgende week nog eens testen.denk dat mn lichaam my voor de gek houd...ik word volgende mnd 35.hoop zo dat het gaat lukken.ook voor jullie natuurlijk!!
 
Terug
Bovenaan