Miskraam of toch niet???????

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wie kan mij geruststellen? Sinds vorige week vrijdag weet ik dat ik zwanger ben en sinds dinsdag heb ik last van bloedverlies. Ongeveer zoals een menstruatie. Ook menstruatie pijn erbij. Gister een wat grotere bloedprop verloren. Kan dit een innestelingsbloeding geweest zijn of misschien toch een miskraam?

Maandag ga ik in ieder geval maar even de vk bellen.

Wie kan mij geruststellen?

Hoi, hoelang ben je al zwanger? daarvan hangt het ook af of het eventueel innestelingsbloed is.

Er zijn ook vrouwen die nog een paar keer een  pseudo menstruatie krijgen, maar het kan helaas ook een miskraam zijn. Ik zou inderdaad meteen maandag de verlosk. bellen en om een echo vragen. Dan weet je tenminste iig of er iets aan de hand is.

ik had ook bloedverlies bij 9 weken en toen hebben ze meteen een echo gemaakt, gelukkig was alle wel in orde. maar ik heb wat angstige uurtjes doorgemaakt.

sterkte en succes!
(17wk4dg)

ik wil je niet ontmoedigen, maar als het lijkt op een menstruatie, met krampjes en helderrood bloed en een bloedprop, dan moet je wel echt rekening houden met een miskraam.
zo verliep die van mij indertijd ook. helaas.
ikzou de vk maar even bellen.
greet

Hoi,

Ook ik wil je niet ontmoedigen, maar dit klinkt eigenlijk precies zoals ik vorig jaar mijn miskraam meegemaakt heb. Ik wist toen ook net een week dat zwanger was toen ik wat bloedverlies kreeg wat erg op een gewone menstruatie leek, ben toen nog wel diezelfde dag bij de vk geweest voor een eco, maar die kon toen niets met zekerheid zeggen. Na een paar dagen kwamen er wat grotere stolsels en na ongeveer 6 dagen was het helemaal over. Na 2 weken mocht ik terugkomen bij de vk komen voor een echo en nu bleek dat mijn baarmoeder helemaal schoon was. Het was dus een miskraam geweest, maar waarschijnlijk één die eigenlijk al ontstaan was vlak na de bevruchting, iets wat (volgens haar) heel vaak voorkomt en dan heb je een verlate menstruatie.
Dit kwam ondanks dat je pas een week weet dat je zwanger bent heel hard aan, maar gelukkig was ik 3 maanden later al weer zwanger en wachten we nu de bevalling van ons wondertje af.
Succes ermee,

groetjes danielle (39 weken, 5 dagen zwanger)

Ik was benieuwd hoe het nu met je ging!
Weet je al wat meer?

xxx ssuss

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties en medeleven! Op dit moment is het bloedverlies al een stuk minder, bijna over.
Ik heb vanmorgen de vk gebeld en zij sprak niet echt uit dat het om een miskraam ging en stelde voor om 3 oktober een echo te maken. Eerder kan namelijk niet.
Daar heb ik mee ingestemd, maar het is voor mij meer een formaliteit. Ik heb namelijk helemaal niet meer het gevoel dat ik zwanger ben.

Gelukkig is het snel mis gegaan en niet pas na een week of 10 ofzo, dat lijkt me nog moeilijker! Ben alleen zwaar teleurgesteld. Maar we gaan maar weer met vol goede moed verder, toch!!!!

Nogmaals bedankt en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn en dat het allemaal goed mag gaan. Zo zie je maar weer, dat is dus niet vanzelfsprekend

Danielle, bedankt voor je verhaal. Daar kan ik wel wat mee!

Groetjes

Heel veel succes verder he, en ik weet hoe moeilijk het in het begin te accepteren is. Als je nou blijft twijfelen tot aan je echo, aangezien het toch nog 2 weken duurt eer je die krijgt kun je natuurlijk aan het einde van de week of begin volgende week  nog een test doen. Dan is (meestal) het zwangerschapshormoon niet meer aanwezig. Die test kan dan best heel confronterend overkomen, dat vond ik tenminste maar aan de andere kant wist ik ook meteen waar ik aan toe was.
Veel succes en kijk naar mij het is nu bijna een jaar  na de miskraam en over maximaal 2 weken hebben wij ons kleine wodertje in onze armen.

Groetjes danielle  

Terug
Bovenaan