miskraam of toch niet?

hoi hoi!
even een vraagje: ik heb tot nu toe al 2 miskramen gehad. 24 maart heb ik positieve test gehad. na 2 weken een echo gehad, alleen nog maar leeg vruchtzakje te zien. toen op 24 april een echo, een kloppend hartje gezien, ongeveer 6 en halve week. 2 weken later, afgelopen donderdag dus, weer een echo, 7 wk 4 d, maar geen hartje, dus waarschijnlijk weer mis. nu moet ik a.s. woensdag weer voor echo komen, iemand weleens meegemaakt dat het dan alsnog goed was? volgens de gyn. zou het nl wel kunnen.
groetjes, Bobo

Hoi,

Ik weet dat je graag een positief verhaal wil horen, maar kan je alleen een negatieve geven. Bij mij groeide het vruchtje nog even door, maar geen hartje. Uiteindelijk na meerdere echo's stopte ook de groei, en heb ik een curetage gehad.
Ik ben bang dat je je moet voorbereiden op het ergste.
Sorry.

Sterkte, en ik ga voor je duimen.
Groetjes, Kat

dank je wel!
ik ga ook maar van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen!even de echo morgen afwachten.
gelukkig heb ik een lief klein meisje van 19 maanden rondlopen, dat verzacht de pijn heel veel!groetjes

nou helaas is het weer mis.woensdag echo gehad, geen hartactiviteit en niet gegroeid. nu word ik maandagochtend gecurretteerd.
das ook erg 4x in 1 jaar! dit is voor mij de 3e keer in een jaar!
ben ondertussen onderzocht, heb wat ze 'een gebalanceerde translocatie van chromosomen' noemen. Dan heb je gewoon heel veel risico op een miskraam.
vreemd eigenlijk, bij mijn dochtertje is het gewoon in 1 keer goed gegaan, alleen daarna al 3 miskramen nu.
groetjes

Hai Bobo,

Wat vind ik het erg voor je zeg. Tjeeminee. 3x in een jaar zeg. Bah. En ook erg vervelend dat er iets met je chromosomen is. Hopelijk gaat het toch nog een keer wel lukken. Daar moet je maar in proberen te geloven ook al is het nu moeilijk allemaal.
Ik wens je heeeeel veeeel sterkte!!

Knuffel Natas

Terug
Bovenaan