Miskraam of toch niet?

Hallo allemaal,

Ik zit zo erg in de twijfels dat ik heb besloten een topic te openen.

Tussen 3 en 6 november heb ik een eerste zwangerschapstest gedaan deze bleek negatief te zijn. Toen ik vorige week op dinsdag 10 november weer een test deed was deze postitief. Echter is mijn probleem dat ik niet meer weet wanneer mijn laatste menstruatie is geweest. Na mijn laatste menstruatie ben ik ook gestopt met de pil..

Gistermorgen gebeld voor een termijnecho die ik aanstaande vrijdag zou kunnen doen maar toen begonnen opeens hevige krampen op te treden en begon ik voor mijn idee te 'menstrueren'. Meteen de doktor gebeld en vanmorgen kon ik terrecht voor een echo. Het vreemde is, er was niets te zien op die echo.. Ze heeft ook van binnen gevoeld en ze was er niet zeker van. Dus ik heb of een vroegtijdige miskraam gehad OF het is nog zo pril en vroeg dat het nog niet te zien is geweest. Bij thuiskomst heb ik meteen een clearblue test gedaan deze gaf aan: Zwanger 1 - 2.

Nu ben ik dus helemaal in de war. Ik moet volgende week vrijdag voor de zekerheid een nieuwe echo maken. Is er iemand die dit ook ooit heeft meegemaakt? En wat denken jullie dat het is, dus toch een miskraam of misschien wel een klein wondertje wat nog te klein is om te zien.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
 
Hoi, het is waarschijnlijk nog heel pril. Bij mij zagen ze ook niets bij de echo en ik was 5,5 week.  Probeer te ontspannen. Bij mij ging het toen mis. Ik was de week ervoor ongesteld geworden, hele normale 3 dagen bloeding. Ik denk dat daardoor het vruchtje niet heeft kunnen hechten en door de pseudo- menstruatie is weggespoeld. Heeft iemand daar ook ervaring mee?
 
Hoi damens,

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger, volgens de computer berekeningen 7 weken. Vorige week zondag verloor ik bloed bij het afvegen. Dus ik meteen in de stress en de VK bellen hierop heeft ze mij door gestuurd voor een echo. Op de echo was de meting 5 weken omdat er alleen een vruchtzakje te zien was. Nu moet ik morgen terug voor een echo om te kijken of het is gegroeid of een miskraam is. Sinds vorige week maandag zit er in mij maandverband bloed maar niet mega veel. Ik heb het voor mij zelf al afgesloten en dat we moeten gaan voor een nieuwe ronde. Mij vriend daar in tegen heeft nog steeds hoop omdat ze hebben gezegd vorige week dat het ook met bloed verlies in het begin alle kanten nog op kan.

Ben nog geen stolsels verloren en geen krampen gehad dus we gaan morgen maar even afwachten. Ik heb mij zelf al voorbereid op een miskraam.
 
Terug
Bovenaan