<p>Hoi allemaal, </p><p>8 mei heb ik mijn spiraal, na hem 3,5 jaar te hebben gehad, er uit laten halen. Na het verwijderen van de spiraal denk ik woensdag 7 juni voor het eerst weer een eisprong gevoeld te hebben. (Tijdens mijn spiraal had ik steeds rond de 21ste van de maand licht bloedverlies) ik ga er dus nu ook vanuit dat mijn menstruatieweek afgelopen woensdag (21-6) had moeten beginnen. Dat leek te kloppen aangezien ik die woensdag en donderdag bruin bloedverlies heb gehad (alleen na ontlasting wat vegen). Die vrijdag had ik geen bruin verlies en heb ik eind van de middag een zwangerschapstest gedaan (puur vanuit gevoel zwanger te zijn) en die gaf een licht positief streepje. De volgende ochtend (afgelopen zaterdag) was het streepje 2x zo donker geworden, maar het werd wel gelijk gevolgd door donker rood/rozig/bruin bloedverlies (ook alleen met vegen, maar wel iets meer dan het eerdere bruine, er zaten ook een paar klontjes bij leek het). Hierdoor ben ik bang dat ik een miskraam heb gehad (ik heb al de hele week lichte menstruatieachtige krampjes, niet pijnlijk..). Zondag is het weer over gegaan op alleen bruin verlies en vanochtend (maandag) heb ik weer een test gedaan en het streepje was tenopzichte van zaterdag wel weer verdubbeld.. tevens heb ik vandaag ook weer bruin verlies gehad.. </p><p> </p><p>Wat denken jullie dat dit is ? Heb ik een miskraam gehad of ben ik nog zwanger ? </p>