Miskraam of toch zwanger

<p>Hoi allemaal,</p><p>Graag wil ik mijn verhaal delen, aangezien ik onzeker ben omtrent mijn bloedverlies. </p><p>Ik zou vorige week ongesteld moeten worden, maar had enkel wat licht bloedverlies. Tampon nauwelijks iets zichtbaar, dus niet te vergelijken met een normale menstruatie. Bloedverlies duurt echter al tot vandaag. Ene keer vers bloed, dan weer niks. Dan ineens weer wel. Het lijkt niet overdreven veel, maar het duurt te lang voor een innesteling. Vandaag een positieve zwangerschapstest. Echter hierna weer opnieuw bloedverlies (helder rood). Heb daarnaast ook al de hele dag wat buikpijn en rugpijn. Het bloedverlies neemt nog niet toe en heb geen stolsels verloren. </p><p>Ben verdrietig en vind het erg lastig om met de onzekerheid om te gaan. Mijn idee is nu om deze week een paar keer te testen en het bloedverlies te blijven monitoren.</p><p>Ben benieuwd naar andere ervaringen. Daarnaast vraag ik me af wanneer ik bv een verloskundige kan vragen voor advies. Die kunnen nu namelijk nog weinig doen denk ik, omdat het zo pril is. Echo is sowieso te vroeg. </p><p>Liefs L</p>

Hoi,

Lastig is deze onzekerheid hè! Helaas heb ik dit zelf ook gehad. Bij mij bleek het om een vroege miskraam te gaan. Mijn zwangerschapstesten liepen nog 3 weken op tot echt duidelijke strepen, de vk begreep dit ook niet helemaal.

Ik hoop voor jouw op beter nieuws, sterkte?

Nee, het begon als menstruatie. Dus ik dacht oké helaas niet gelukt. Bloeden stopten na 3 dagen en normaal 6 a 7 dagen bloedverlies.
In de week van de laatste positieve test, startte het bloedverlies weer dit kon dus geen menstruatie zijn. Waarschijnlijk stukje restweefsel wat er zat waardoor m’n testen bleven oplopen.

Ik heb verder geen stolsels of buikkrampen gehad. Dit had ik wel bij mijn andere miskramen, maar daarbij was ik al iets verder.

Terug
Bovenaan