miskraam? of toch zwanger

A

Anoniem

Guest
29-7 heb ik een miskraam gehad maar uit bloedonderzoek blijkt dat ik nog te veel hcg hormoon in me bloed heb nu denkt de gynecoloog dat ik misschien toch nog zwanger ben  maar dan minder ver want op de echo was niks te zien wie heeft hier ervaring mee

hoi,

op koninginnedag werd er ook gedacht dat ik een miskraam heb gehad,maar 2 weken later moest ik naar de gyno voor een echo om  te kijken of mn baarmoeder schoon was,en wat bleek,er klopte toch een hartje.
dolgelukkig natuurlijk ook al werd er gezegd dat het heel waarschijnlijk een 2 ei-ige 2ling is geweest waarvan 1 een miskraam is geworden.

dus wie weet,ik hoop voor je dat het goed is.
succes.

zo drentje wat een verhaaltje bah maar dan heb je al die tijd verdriet enzo gehad terwijl er nog een wondertje in je zat wel heel gaaf hoor

ik ben zondag gaan vloeien met lichte krampen en woensdag kreeg ik een echo maar ze kon niks zien en ik heb van verschillende mensen gehoord dat een miskraam gepaard gaat met veel bloedverlies en weeen en dat had ik weer niet dus duimen dat het er nog zit moet vrijdag weer bloed laten prikken

quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 18:18:15'));

zo drentje wat een verhaaltje bah maar dan heb je al die tijd verdriet enzo gehad terwijl er nog een wondertje in je zat wel heel gaaf hoor

ja kun je nagaan hoe verwonderd wij waren en de gyno ook hoor.
maar idd,we hebben wel 2 weken verdriet gehad.
en nu ben ik gelukkig 20 weken rond,dus op dehelft,maar het blijft spannend.
heb met week 16 een hefige bloeding gehad en blijft nog stees vloeien.
moet elke 2 week voor cintrole en ze weten niet waar het vandaan komt.

quote: ing 4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2007 18:22:48'));

ik ben zondag gaan vloeien met lichte krampen en woensdag kreeg ik een echo maar ze kon niks zien en ik heb van verschillende mensen gehoord dat een miskraam gepaard gaat met veel bloedverlies en weeen en dat had ik weer niet dus duimen dat het er nog zit moet vrijdag weer bloed laten prikken

ik heb toe een paar uur lang echt krampen gehad alsof ik ongesteld was.
was er ook heilig van overtuigd dat het foute boel dus was.
maar het rare is,zelfs na een paar dagen namen mn zwangerschapskwaaltjes niet af,geen trek,misselijk moe,en dan ga je heel stiekum toch een heeel klein beetje hopen.

maar als ik echt goed ga terugrekenen dan zou ik nu pas ongeveer 3   weken zijn en dan kan je toch ook nog niks op die echo   zien en zwangerschaps kwaaltjes heb ik niet ook niet voor ik ging vloeien ik voel me gewoon goed

Hopelijk zit het toch nog goed. En zwangerschapskwaaltjes hoef je niet altijd te hebben.
Bij onze dochter had ik nergens last van. Niet misselijk, niet moe, geen trek in rare dingen, kwam ook bijna niets aan. Ik kon pas echt geloven dat ik zwanger was toen ik haar op de echo zag.
En nu met de tweede is het heel anders, heb nu ongeveer alle kwaaltjes wel gehad die je kunt hebben.
Sterkte meid.

Miriam.

Terug
Bovenaan