Miskraam of tussentijdse bloeding

Hoi dames,

Even een vraagje wat jullie misschien denken en of hier eventueel ervaring mee hebben...

9 november was mijn eerste dag van de laatste cyclus. Ik heb een korte cyclus altijd van slechts 23 dagen. Ik zou dus 'officieel' gezien gister (02 december) ongesteld moeten worden.

4 dagen na mijn eisprong had ik een lichte bloeding van een aantal dagen. Inlegkruisjes waren eigenlijk niet nodig want op het moment dat ik dacht toch maar even iets in doen, toen was het al weer gestopt.

Afgelopen dinsdag POSITIEF getest. Ik zou toen 3 weken zwanger zijn. Helemaal blij maar woensdag middag begon ik met bloeden. Dit heeft slechts 18 uur geduurd. Helderrood maar erg heftig was het niet. Ook geen buikkrampen, wel 's avonds een wat licht gerommel in mijn buik.

Gister, de dag dat ik ongesteld zou moeten worden weer heel licht bloedverlies, heeft niet doorgezet en vandaag is er naast wat licht gerommel in mijn buik niets aan de hand.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Heb ik die 18 uur lang dat ik bloedde een miskraam gehad of zou er iets anders kunnen zijn?

Omdat het HCG hormoon bij een eventuele miskraam nog niet gelijk uit je lichaam is heb ik nog niet opnieuw getest.

Ik ben heel benieuwd of er iemand is die bovenstaande een beetje herkent en wat jullie denken... Uiteraard ga ik over niet al te lange tijd gewoon naar de dokter, maar aangezien het nu nog te vroeg is voor een echo hoop ik op jullie reacties :)
 
Afgelopen week heb ik helaas een miskraam gehad.. dacht dat het eerst innestelingsbloeding was. Maar maandag toch hevige krampen. Dinsdag moest ik langs komen om te kijken of het een bloeding zou zijn van innesteling o of toch een miskraam. Helaas was het een miskraam. 3 dagen er na teste ik nog positief.. nu niet meer.. hoop zo dat het snel weer mag lukken en dat het san wel goed gaat.. 
 
 
Hoi bibi, 18 uur is op zich wel lang, maar ik weet natuurlijk niet of het bijv bin het eerste uur een beetje was en later nog een beetje of dat het 18 uur lang heeft gebloed? Toch verstandig misschien om naar de huisarts te gaan of een echo aan te vragen om te kijken wat er aan de hand is. Ik hoop het beste voor je
 
Bij een miskraam verlies je het vruchtje ook als je plons hebt gehoord dan was het een miskraam. En voor de zekerheid naar huisarts gaan. Ik heb dit afgelopen augustus ook gehad namelijk wel duidelijk een miskraam volgende dag huisarts daar weer test gedaan na gekeken of er echt niets meer in de baarmoeder zat en na 10 dagen weer test doen. Ook gedaan maar ook doorverwezen naar de gyn omdat ik al 3 keer miskraam heb gehad. En het komt ook wel eens voor dat vrouwen gewoon menstrueren tijdens de zwangerschap niet dat het vaak voorkomt. Maar als het geen moskraam is zou ik zeggen doe rustig aan. Ben nu zelf ook (alweer) zwanger op dit moment 9 weken en 2 dagen. Als het een miskraam is laat het even zakken het is moeilijk maar na een tijdje wil je er weer voor gaan. Ik wens je heel veel sterkte.
 
Xx kimberley
 
Ik zal je even kort mijn verhaal doen. Ik had op ongeveer 25 november mijn nod. Had op de woensdag daarvoor ( 22 nov) een korte bloeding dus dacht ongesteld. Maar dat zette niet door. Donderdagavond, we zaten in Italië, een hele lichte positieve test. Bijna niet te zien. Op zondag weer getest, deze was beter zichtbaar. Op maandagmiddag begon ik te bloeden, niet overdreven veel maar toch vers bloed. Alsof ik ongesteld was maar dan zonder de krampen en geen stolsels. Dinsdagavond stopte het. Ik was toen dan ongeveer 4 plus 2 dagen zwanger. Ik dacht een miskraam. Dan zouden mijn testen licht positief moeten blijven. Dus 4 dagen na de bloeding getest maar veel duidelijker positief! Heb inmiddels gebeld met een vk en mag volgende week donderdag om een echo. Maar heb geen druppel bloed meer verloren en de symptomen nemen eerder toe dan af. En mn testen blijven donker, ze zei dat dat wel postitief klinkt. Dus het kan nog goedkomen hoor. Ik denk zelf een late innesteling te hebben gevoeld, dinsdagavond de 20 ste. Waarna ik ook een lichte bloeding had. En wat later hcg aanmaakte. En daardoor miss toch een lichte bloeding had. Blijf natuurlijk wat onzeker tot de echo het tegendeel bewijst. Maar voel mij steeds meer zwanger hoor! Succes. Laten we hopen dat alles goed komt.
 
Hoi dames,
 
Dank jullie wel voor de reacties!!! Ik ga inderdaad ook even langs de dokter... Patriesr en Claudia: laten we maar hopen en duimen op positief nieuws!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Kimberley! Hopelijk voel je je goed!
 
Terug
Bovenaan