miskraam of wind ei

Hallo alle

Wie o wie herkent dit..???

8 weken terug ben ik bevallen van Kathy, na 5 weken mocht ik aan de pil van de huisarts terwijl ik nog niet ongesteld was geworden, het vrijen hebben we wel en niet veilig gedaan, wel in het begin de eerste weken maar de laatste 2 weken steeds voor het zingen de kerk uit, was immers ook al aan de pil, nu weet ik wel dat dat nog niet helemaal save is daarom ook voor het zingen de kerk uit gegaan, dan beperk je het risico toch.
Afgelopen zaterdag had ik flinke buikpijn (paar dagen ervoor ook al en steeds beetje rommelig) toen ik op de wc zat verloor ik, naar waar het op leek, een vruchtzakje, vlees kleurig en de vorm van een placenta. vrijdag was het net of ik wat vruchtwater verloor het was opeens zo vrezelijk nat terwijl ik een ob in had.

Zou dit toch een miskraam geweest zijn of een onbevrucht eitje wat toch is blijven zitten vanwege de hormonen die nog in me lichaam zitten???? dit heb ik wel vaker gehoord.

wie o wie kan me helpen???
Groetjes Bianca

Hoi,

Sorry maar ik heb hier geen ervaring mee. Wel de ervaring van een miskraam, ook een leeg vruchtzakje. Ik kreeg last van bruine afscheiding en uiteindelijk rood bloed. Op een gegeven moment erge buikpijn, naar het toilet en daar verloor ik dus ongeveer hetzelfde wat jij beschreef. Nadien meer bloedverlies en dat is na 1 dag weer minder aan het worden. Het lijkt me wanneer je een miskraam hebt dat je dan toch zeker ook helderrood bloedverlies moet hebben.
Zou natuurlijk in ieder geval met de verloskundige bellen, wanneer het wel een miskraam is geweest kan het zijn dat er nog meer achtergebleven is in je lichaam.

Nog gefeliciteerd met je dochter!

Groetjes Ineke

hallo bianca!

naamgenootje... ik heet ook bianca. ik zit altijd op een ander forum. najaar 2004 moeders. nu was ik toevallig even hier en las ik het berichtje van jou. al wel een tijdje terug maar misschien lees je het nog wel eens af en toe. ik wilde even reageren.
heb net ook twee weken lang heel erg buikpijn gehad. en heb toen op dokters advies een echo laten maken. toen vonden ze vocht bij mijn eierstok. daarvoor werd ik doorverwezen naar de gynaecoloog. gisteren moest ik daar naar toe. alleen de avond ervoor heb ik met mijn partner gevreeen en gelijk daarna ben ik naar de wc gegaan. er kwam toen ook een prop bij mij eruit. vleeskleurig een beetje roze. toen ik dus bij de gynaecoloog was, was het vocht bij mijn eierstok ook verdwenen. er was helemaal niks meer te zien. ik heb dit ook al een keer eerder gehad ongeveer ander half jaar geleden. nou had ik gehoord van een vriendin van mij dat het ook wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had kunnen zijn. op de zwangerschapstest was niks te zien. want die meet dat niet.
ik was ook heel erg misselijk. net zoals bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje.
dat is nu wel weer wat voorbij.
volgens mij is het toch wel zoiets als een miskraam. alleen een miskraam zonder dat je weet dat je zwanger bent.
apart toch??

nou groetjes bianca

hoi bianca. het is net of ik naar mijn eigen verhaal aan het kijken ben. en het antwoordt is ja . de verloskundige had mij verteld dat de kns erg klein was dat ik zwanger was. heb ook onveilig gevreeen nl na twee weken na mijn bevalling. en daarna wel voorbehoedsmiddelen gebruikt. alleen na 11 weken pas voor het eerst ongi geworden.dacht ik tenmiste. was erg groot en maakte me ook zorgen,heb de huis arts gebeld en die verwees mij door naar de verloskundige.de verloskundige is naar mijn huis gekomen want ik moest mijn maandverband bewaren. na het bestuudeerd te hebben kon ze eigenlijk vrijwel meteen zeggen dat dit inderdaad een miskraam was. het komt bijna nooit voor maar zoals je dus ziet kan het wel. ze verontschuldigde zich ook omdat ze gezegd had toen ik op nacontrole kwam na 8 weken na mijn bevalling dat dit niet kon zijn. maar zo zie je maar. dus de kans is groot erg groot dat je inderdaad een miskraam hebt gehad

Hoi,

Ik heb  2 jaar geleden ongeveer zo'n bloeding gehad. Toen ik aan de pil was en nog niet bezig was om uberhaupt zwanger te worden. Ik ben  2 grote stolsels verloren en dat leken ook een soort zakjes. De huisarts vroeg me toen wel meteen of ik zwanger was maar ja niet dat ik wist. Ze hebben het opgestuurd naar het lab maar het was geen miskraam, 'gewoon' een hele heftige bloeding. Ik heb toen denk ik wel 2 weken gebloed. Verder ook niet weer gehad.

Het is volgens mij wel zo dat je eerste menstruatie na zwangerschap of curettage of miskraam toch ook een stuk heftiger kan zijn omdat er grote schoonmaak wordt gehouden?!

Ik bereid  me in ieder geval voor om een extra heftige menstruatie nadat ik 3 weken geleden ons kindje ben verloren. De vraag is ook nog wanneer wordt je weer ongesteld bij sommige vrouwen kan het heel lang op zich wachten en dan vindt ik het best logisch dat je menstuatie heel heftig is.

Onzeker wordt  je altijd  wel van zulk soort  dingen en vaak krijg je nooit 100% het antwoord.

Veel succes ermee en in ieder geval gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Geniet er lekker van.

groetjes
apie

Bianca,

waarom zou je willen weten of het een miskraam was.

Heel veel vrouwen verliezen ook gewoon stolsels tijdens een menstruatie.

Geniet gewoon van je kindje en denk er verder niet over na.

Miep

Hoi ,

Ik heb het hele verhaal door zitten lezen en ik wil toch even kwijt dat buitenbaarmoederlijke zwangerschappen wel positief testen.
ik heb dit twee keer mee gemaakt; de eerste keer wist ik zelf nog niet dat ik zwanger was, ben toen met een niet te beschrijven buikpijn naar het ziekenhuis gegaan, op de echo konden ze niets vinden en toen moest er eerst een test gedaan worden om zekerheid te hebben voordat ze mij zouden opereren.
De tweede keer had ik zelf een test gedaan, positief, en daar kwam op de echo uit dat het weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.

Verder had ik nadat ik met de pil stopte hele heftige menstruaties waarbij ik grote stolsels verloor.

Na de zwangerschappen is mijn menstruatie weer normaal geworden.
Groetjes wilma

Terug
Bovenaan