miskraam, ook een behoorlijke aanslag op je relatie (hij pakt zijn chatten weer op)

Ik ben nog bezig met het verwerken van de miskraam en hij gaat weer lekker chatten.
Februari van dit jaar ben kreeg hij smsjes van een vrouw waar hij na bekentenis elke woensdag mee belt, over sexuele etc.
Nu hij weer chat wat hij trouwens zelf vertelt ben ik toch weer achterdochtig en ik weet het niet meer.

hoi,

Er is hier al eens een topic geweest van iemand die dit ook deed, was en heftige discusie, moeilijk heel moeilijk, maar ik zou dit niet accepteren, het gaat toch wel ver om een op een contact te hebben en dan over sex en derg te chatten, ik vind dit figuurlijk vreemdgaan, bah waarom hebben die mannen toch altijd zo last van wat tussen hun benen hangt, pff. en later stapt hij weer in jouw bed terwijl die eerst is lekker gemaakt door een of ander mokkel, nee dank u.

sterkte bianca

Jemig, ik zou dit ook echt niet pikken. Voor jou ook helemaal erg, zeker nu je zoveel verdriet hebt om je miskraam. Ik moet er echt niet aan denken dat mijn partner dit doet. Ik vind dit ook echt wel een soort van vreemdgaan! En als je hem erop aan spreekt en zegt dat je het niet leuk vindt? Wat geeft hij aan voor reden waarom hij het doet?

Terug
Bovenaan