miskraam op vakantie

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje al jullie verhalen op dit forum.
en ben zo blij dat dit forum er is. ik lees namelijk zoveel herkenning in heel veel verhalen en vragen.
ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad.
het was echt verschrikkelijk.
het was de 6e week van mijn zwangerschap.
we gingen met mijn schoonfamilie op vakantie naar marokko.
we kwamen er aan, ik trok mijn bikini aan en ging lekker bij het zwembad liggen en opeens voelde ik dat ik vloeide.
ik ging meteen naar onze kamer, en ja hoor...bloed.
Toen heb ik helemaal overstuur het ziekenhuis in Nederland gebeld en uitgelegd wat er gebeurde.
Het kon 2 kanten op gaan. of het zou hierbij blijven en zou een innestellingsbloeding kunnen zijn of het zou door gaan zetten en flink gaan bloeden en dan zou het waarschijnlijk een miskraam worden.
afwachten dus.
diezelfde avond begon het flink te bloeden. de hele nacht door.
ik heb wel evengoed geslapen.
s'ochtends werd ik wakker en alles zat onder het bloed.
ik kon alleen maar huilen, huilen  en nog eens huilen.
Wat voel je je dan ontzettend ongelukkig in zo'n ver land.
Gelukkig was mijn man heel lief voor me, terwijl het voor mijn man natuurlijk ook heel moeilijk was.
ik heb de hele week gebloed.
de week daarna gingen we weer naar huis.
de dag na thuiskomst kon ik al bij de geanacoloog terecht en het was dus echt een miskraam.
gisteren heb ik een test gedaan en gaf aan: niet zwanger.
Na 3 jaar was ik eindelijk zwanger en gebeurd dit!
Ik weet dat een miskraam vaak voorkomt, maar je weet pas hoe het is als je het zelf mee hebt gemaakt.
Afgelopen weekend had ik het gevoel dat ik alweer een eisprong had. (ik voel het altijd) en het temperaturen houdt ik ook weer bij en vandaag was mijn temperatuur hoger.
we hebben afgelopen weekend weer geklust dus wie weet.
ik houdt jullie op de hoogte!

Groetjes van Nathalie.

Oh wat ontzettend beroerd voor jullie!! En nog wel op vakantie!! En na zo lang proberen!!

Heel veel succes en sterkte en toch nog fijne dagen gewenst!

Olivia

Dankjewel Olivia,

We zijn al 3 jaar bezig en we hebben al heel wat onderzoeken ondergaan in het ziekenhuis.
Dat hoeft nu gelukkig niet meer want het goede nieuws is: ik kan wel zwanger worden!!
Dus we hebben in ieder geval wel hoop. we weten nu dat het mogelijk is.
maar het is wel ...dat het mis gegaan is.
We proberen wel optimistisch te blijven en we gaan er weer voor.

Groetjes van Nathalie.

quote: Olivia24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2006 09:47:25'));

Oh wat ontzettend beroerd voor jullie!! En nog wel op vakantie!! En na zo lang proberen!!

Heel veel succes en sterkte en toch nog fijne dagen gewenst!

Olivia

oeps... ik had mijn berichtje boven jouw berichtje gezet.
hopelijk gaat het zo wel goed.

Terug
Bovenaan