<p>Ik hoop dat iemand me kan helpen.</p><p>Woensdag 12 Februari hebben we onze 8 weken echo gehad, helaas was hier op te zien dat het vruchtje waarschijnlijk met 5,5 week gestopt is. We moesten een week afwachten of het spontaan kwam en de woensdag erop weer terug voor nog een Echo. Hij gaf nu 6,2 weken aan , maar het vruchtzakje bleef leeg. </p><p>Nu ben ik afgelopen vrijdag bij de gynacoloog geweest en heb ik Cytotec gekregen om de miskraam op te wekken, ik moest deze tabletten innemen om 10 uur sochtends 2 stuks en om 2 uur smiddags weer 2 stuks en dit herhalen de volgende dag op zaterdag. </p><p>Het is nu zondag en er is niks gebeurd, ik heb geen buik pijn gehad en geen druppel bloed verloren. </p><p>Ik lees overal dat het binnen een paar uur op gang moet komen en dat het vaginaal moet worden ingebracht, maar ik moest het gewoon met water innemen.</p><p>Ik ervaar dit echt als een grote kwelling, ik wil dit hoofdstuk afsluiten en niet meer wachten. Ik ben zo bang om alsnog gecurreteerd te moeten worden, ik wil dit absoluut niet.</p><p>De gynacoloog had gezegd dat we nog een keer een kuur konden doen, maar als het nu al helemaal niks doet, zou het een volgende keer dan wel aanslaan? Ik heb gisteren nog met het ziekenhuis gebeld maar ze zei ja wacht maar af tot dinsdagmiddag en dan kan je bellen en dan kunnen we de afspraak 1 week eerder zetten, maar ik word helemaal gek van dit wachten, vooral omdat je zwangerschapssymptomen hebt en je helemaal niet zwanger bent, dit is echt een mind fuck. </p><p>Kan iemand me een beetje gerust stellen? </p>