Miskraam opwekken met pillen lukt niet

<p>Goedeavond dames,</p><p>helaas na de eerste keer een kloppend hartje te hebben gezien, was er bij de tweede echo geen kloppend hartje meer en was het vruchtje gestopt met groeien.</p><p>wij hadden de drie optie’s : afwachten-pillen-curratage </p><p>gekozen voor de pillen en de afgelopen twee dagen 2x 4 maar ingebracht. Na wat te hebben gelezen verwachten ik veel krampen en heftig bloedverlies maar dat is dus niet zo.. ik heb wel helder rode stolsels maar niet tot weinig krampen. Dit maakt me onzeker, ook heb ik naar mijn idee nog geen vruchtje gezien. 3 januari moeten we voor een echo terug en hopelijk niet ook nog curretage. Hebben meer dames dit meegemaakt en is de miskraam toch opgang gekomen 48 naar het inbrengen van de pillen? </p><p>Daarnaast zijn wij zwanger geworden via ivf weet iemand de procedure Hoelang je moet wachten, graag willen we zo snel mogelijk door..</p><p>bedankt voor jullie reactie </p>

Allereerst heel veel sterkte. Ik heb in september na 2e goede echo's hetzelfde gehad. Ook hier aan de pillen gegaan maar helaas na 2 dagen alleen licht bloedverlies. Hierna na een aantal dagen nog een kuurtje geprobeerd maar wederom alleen licht bloedverlies. Hierna heb ik voor een curettage gekozen. Ik hoop voor je dat het alsnog op gang gaat komen. Nogmaals sterkte!

Heel veel sterkte ! Ik heb een curettage gekozen begin december omdat ik van verschillende vrouwen had gehoord dat de pillen niet altijd werken. Hoe ver was je al ? Ik vrees dat alleen licht bloedverlies niet alles zal zijn :(. De gyn raadde aan 1x ongesteld te worden daarna kunnen we terug proberen. Groetjes en veel liefs ! 

Bedankt voor jullie bericht dames!was de curratage pijnlijk? En hoe snel kon je geholpen worden?ik was bijna 8 weken, nog pril maar in je hoofd ben je al met in ons geval ze 4e.. ondank dat je weet dat het miss kan gaan is het een behoorlijke domper, je weet er alles van. Ben jij inmiddels na je miskraam zwanger? 

Aller eerst sterkte met je miskraam ... ik heb zelf een miskraam gehad ook met 8 wk heb toen ook die pillen genomen en bij mij kwam na 3 dagen het extreme bloedverlies alleen bleek achteraf dat niet alles er uit was ... ben alsnog gecuretteerd . Als ik had geweten dat die ingreep pijnloos was had ik dat gelijk gedaan !! Heb helemaal niet meer gevloeid en na twee menstruaties weer gelijk zwanger ! Ben nu 21 weken en alles gaat goed . Sterkte en leg het op een plekje verwerk het op jouw eigen manier 

Happy S, allereerst sterkte. Ik heb helaas een aantal miskramen gehad en altijd gekozen voor curretage, bij mij werd het onder algehele narcose gedaan omdat de gynaecoloog het een verdrietige ingreep vond en ik het niet hoefde te horen zeg maar. Je zou dit kunnen bespreken?

Hi wat vervelend dat je dit moet doormaken. Bij mij werkte de miskraam met pillen opwekken ook niet. De eerste keer had ik het niet goed gedaan. Gyn was niet duidelijk genoeg over de 2e set nat 24 uur... wij dachten dat die optioneel was, als het niet goed op gang was gekomen. Wel stolsels verloren maar vruchtje zat er nog. De tweede keer was het bloedverlies nog heftiger. Wel vruchtje verloren (niet gezien, zat wsl in stolsel) maar restweefsel achter gebleven, dus alsnog gecurretteerd. Dat viel me heel erg mee. Gekozen voor ruggenprik en roesje. Had alleen wat menstruatiepijn vlak daarna, maar dat was snel over. De ingreep viel me heel erg mee. Sterkte de komende tijd 

Heel veel sterkte Ook ik heb een miskraam gehad met 12 weken.Ik heb toen  gekozen voor curretageOnder narcose en vond de ingreep mee vallen. 

Terug
Bovenaan