Miskraam opwekken

<p>Ik ben echt gebroken. Zo blij om na mijn miskraam van oktober weer zwanger te zijn. Paar hele goed echo’s gehad maar afgelopen dinsdag klopte het hartje niet meer. Waarschijnlijk met 9 weken gestopt. Gister zou ik 10 weken zijn. Het is zo’n rot gevoel, heb al een buikje, nog steeds pijnlijke borsten maar kindje is overleden. Ben er kapot van. Ik wil graag dat de miskraam op natuurlijke wijze gaat beginnen. Nu las ik dat vrouwenmantel thee hierbij kan helpen. Zijn er hier vrouwen die er ervaring mee hebben?</p>
 
Heel veel sterkte in deze nare periode ? ik heb zelf precies hetzelfde meegemaakt, twee miskramen achter elkaar. Bij mij zorgde de vrouwenmantelthee wel voor wat krampen maar het zette niet door, ook de voetreflex deed wel iets maar niet voldoende. Uiteindelijk heeft accupunctuur het laatste zetje gegeven en toen kwam het kindje los. De verloskundige zei dat als je lijf er klaar voor is vrouwenmantelthee wel iets kan doen maar het zal niks doen als je lijf nog niet wil.

Pak goed je rust en zorg goed voor jezelf in deze vreselijke tijd.
Mogelijk een puntje van hoop: na de twee miskramen ben ik weer zwanger geraakt van een gezond kindje (nu 20 weken zwanger) dus het kan zeker!
 
Ik maak op dit moment hetzelfde mee. Ik ga vandaag beginnen aan de medicatie omdat ik het niet trek om nog langer met een dood kindje in mn buik rond te lopen!

Ik hoop voor je dat het snel op gang komt! Sterkte ermee. ?
 
[quote quote=10546647]Hoeveel dagen ben je al aan het wachten dan mamavanromée?[/quote]Ik heb maandag de termijnecho gehad van 11 weken. En het hartje is gestopt bij 9 weken en 4 dagen. Dus ik wacht in principe nog niet zo lang maar het idee dat het al twee weken dood in mijn buik zit, daar kan ik niet mee rondlopen.
 
Ja ik zit met hetzelfde gevoel. Dinsdag heb ik weer afspraak bij VK en dan wil ik ook vragen voor medicijnen. Want dit trek ik ook niet meer.
 
Terug
Bovenaan