Miskraam pijnlijk

<p>Hallo, Vorige week donderdag kwamen we erachter dat het vruchtje niet meer leeft, en op dit moment is de miskraam in volle gang. Mijn verloskundige had de pijn vergeleken met een hevige menstruatie, maar ik vind het veel erger dan dat. Komt misschien ook omdat ik door een vleesboom altijd meer pijn heb, maar toch. Ik voel me wel een beetje een watje, maar als ik dit had geweten dan was ik voor een curettage gegaan… Voor de dames die helaas ook een miskraam hebben meegemaakt: hadden jullie veel fysieke pijn of wat het te doen?</p>

Heel verdrietig voor je! Hoeveel weken was je zwanger? Ik heb helaas al 4 miskramen gehad, verschilde wel qua pijn. Bij mij hielp paracetamol en heel rustig aan doen, liggen in bed of op de bank goed. Het ergste was bij mij wel na 1.5 dag achter de rug. Eventueel een warme kruik op je buik kan misschien helpen.
Heel veel sterkte! Hoop dat de pijn snel minder wordt 

Ik vond het ook pijnlijker dan een menstruatie en heb er nog een paar dagen een zeurende pijn van gehad. Hoe verder je zwanger bent, hoe vervelender geloof ik. Zou dus ook zeker een paar dagen vrij nemen en je rust pakken. Ook om het een beetje af te kunnen sluiten.. Heel veel sterkte, hoop dat de pijn inmiddels een beetje gezakt is.

Dank voor jullie steun! Wat vervelend dat jullie helaas ook miskramen mee hebben gemaakt. 
Met 9 weken hadden we een echo met een te klein vruchtje en een zwak kloppend hartje. Met 10 weken was bij de echo helaas het vruchtzakje leeg. Omdat ik niet zo ver was had ik verwacht dat het wel mee zou vallen, maar er komt een stuk meer weefsel vrij dan ik had verwacht. De pijn is met vlagen, gelukkig is het nu redelijk weggetrokken. Dank jullie voor de tips! ❤❤

Hoi Tuttebel, ik heb ook een miskraam gehad vorig jaar door het te laten opwekken met medicijnen. Bij mij kwam de miskraam niet vanzelf op gang na nog eens 4 weken wachten, vandaar deze keuze. Ik heb ook heel erg veel pijn gehad en veel bloedverlies, dit was totaal niet te vergelijken met een menstruatie. Gelukkig heeft de pijn bij mij "maar" zo'n 24 aangehouden. Bloedverlies en grote stolsels duurde wel langer. Voel je vooral geen watje, want iedereen ervaart dit anders. Zowel lichamelijk als emotioneel. Heel veel sterkte ermee.

Ik ben met 18+3 ons dochtertje verloren.
Dagen ervoor bloedverlies. De zondag ervoor naar VK geweest. Hartje klopte, kindje heel beweeglijk.
De dinsdag was t bloeden heftiger, weer een echo. Hartje klopte kindje hee beweeglijk.

Enige wat te zien was, was een laagliggende placenta. Moest veel rust nemen.
Dagen erna zakte de bloeding af

De donderdag was het mis, wilde na het plassen mijn broek aan trekken en toen kwam ze er zo uit. Zonder krampen, buikpijn of verder bloedverlies

Hoi,

Allereerst veel sterkte! Ik heb zelf vorig jaar ene miskraam gehad met 7 weken en dat is opgewekt door medicatie. Ik vond het niks te vergelijken met een zware menstruatie dit deed veel meer pijn. Heb 2 nachten opgelopen van de pijn.

Terug
Bovenaan