Miskraam vanzelf op gang?

<p>Afgelopen maandag ging ik voor de termijn echo naar de verloskundige. Helaas kregen we toen te horen dat het hartje 4 weken geleden is gestopt met kloppen. Ik heb er niks van gemerkt en de miskraam is dus nog niet op gang gekomen. <br /><br /></p><p>Heeft iemand ervaring dat het na zo’n lange tijd nog vanzelf begint? </p>
 
Wat naar! Heel veel sterkte.
Ik heb dit vorig jaar ook gehad, het kwma niet vanzelf, het heet een missed abortion. Dmv een curretage heb ik dit toen moeten laten verwijderen. Je kunt ook kiezen voor pillen. Ik zou het bespreken met de gynaecoloog en dan beslissen wat voor jou het prettigst voelt. Sterkte!
 
Heel veel sterkte ?
Ik heb het twee jaar geleden gehad. Ook met termijn echo hartje was gestopt met 8 weken. Bij mij begon het van zelf maar alles kwam niet vanzelf uit. Dus na paar weken bloeden pillen gekregen waardoor ik juist teveel ging bloeden en moest uiteindelijk na anderhalve maand met spoed geopereerd worden (curettage). Je kan het beste je verloskundige om advies vragen.
 
Heel veel sterkte, wat een verschrikkelijk nare ervaring is dat. Bij mij is t ook gebeurd dat ik bij de echo zag dat t hartje 5,5 week daarvoor was gestopt. Je kan wachten tot t vanzelf op gang komt, maar ik had daar na zo'n lange tijd zelf geen vertrouwen in. De andere opties zijn pillen of curretage. Zou met de verloskundige overleggen wat de beste opties voor jou zijn.

Mocht je kiezen voor pillen, bij veel mensen gaat dat goed maar trek optijd aan de bel als dat niet zo is. Bij mij kwam er helaas een hele pijnlijke weeen storm op gang en na 3 dagen heel veel pijn en morfine moest ik alsnog voor een curretage gaan. Achteraf vond ik t heel naar dat ik niet wist dat dat kon gebeuren en heb ik spijt niet eerder t ziekenhuis gebeld te hebben. Niet om je bang te maken, maar ik had t zelf graag vantevoren geweten.
 
Sterkte ik heb hetzelfde afgelopen juni gehad. Ik wilde vervolgens niet maar afwachten tot het dan eens op gang zou komen. Ik heb uiteindelijk pillen gebruikt en moet zeggen bij mij ging dit prima. 2 uur wat weeen gehad en ook rugween. Heb het mezelf gemakkelijk gemaakt. Gordijnen dicht, alleen thuis, op bed, film op ter afleiding en mezelf terug getrokken. Gaf ook de ruimte om het even alleen te kunnen verwerken. Pastte goed bij mij. Daarna nog wel controle gehad in het ziekenhuis. Laat je goed voorlichten en doe wat goed voelt voor jou.
 
Ik heb dit ook gehad. Ik wilde in eerste instantie afwachten en heb toen met de gynaecoloog een bepaalde datum afgesproken tot wanneer uiterlijk. Was rond de 3 weken. Was het dan niet op gang gekomen zou ik de tabletten inbrengen. Uiteindelijk niet op gang gekomen dus tabletten gebruikt. Had zo gepland dat ik op vrijdagavond de eerste 2 inbracht en 12 uur later op zaterdag de volgende 2. Heb het me gewoon makkelijk gemaakt die dagen. Paracetamol ingenomen en tijdens de krampen lekker in bed gekropen of onder de douche gaan staan. Heb ongeveer 2 a 3 uurtjes lichte krampen gehad en toen kwam alles eruit. Het is me heel erg meegevallen.
 
Terug
Bovenaan