Miskraam, veel kwaaltjes.

<p>Ik heb afgelopen weekend een miskraam gehad na 5 weken zwangerschap. Momenteel blijf ik maar buikpijn houden en heb ook erg veel last van mijn liezen en gewoon dat hele gebied daar.. Ik vroeg me af of dit normaal is en hoe lang dit ongeveer duurt? Morgen krijg ik een echo om te zien of alles schoon is, dus dan zal ik het sowieso met de verloskundige bespreken. </p>

Hee.
Ik heb afgelopen vrijdag ook te horen gekregen dat het hartje gestopt is met kloppen. Ik verloor toen voor de 2e dag ook al wat verlies  
Is bij jou denk je alles al schoon van binnen? Ik heb het gevoel dat het bij mij niet helemaal goed op gang komt dus ga morgen naar de gyn.

Hoi dames,
Wat verdrietig voor jullie. Veel sterkte. Bij mij duurde het wel een paar weken voor de kwaaltjes echt weg waren. Hcg kan nog een tijdje in je lichaam blijven na een miskraam en de hormoon is vooral verantwoordelijk voor de kwaaltjes. Inderdaad even goed laten checken of alles weg is en dan zit er niets anders op dan wachten tot je lichaam weer hcg vrij is, zeg maar. Sterkte meiden.

Terug
Bovenaan