miskraam voorbij?

gisteren heb ik een mk gehad (5 wk en 4 dg). Ik had sinds 3 dagen heel licht bruin bloedverlies en gisteren echt rood en meteen het vruchtje verloren.. Vandaag heb ik al geen buikpijn meer en veel minder bloedverlies. Voor de zekerheid nog een test gedaan en die was negatief ... ! Betekent dit een snelle mk of kan ik nog meer verwachten ? en ben je nu vruchbaarder na een mk ? we willen graag zsm weer opnieuw beginnen (ik ben nu 40 en de tijd tikt nu echt ... )

liefs
Mama van Kai

Hoi,
Wat rot dat je een miskraam hebt gehad.
Ik heb vorig jaar op 28-08 een mk gehad, met bijna 8 weken.
Had toen eerst 9 dagen bloedverlies, en ook bij mij kwam ineens alles vanzelf los.
Gelukkig op een natuurlijke manier dus.
Ik heb nog wel zeker 14 dagen op en af bloedverlies gehad, maar niet ernstig.
Weet dus niet of het bij jou helemaal is gestopt, of af en toe nog iets.
Na 5,5 week werd ik toen weer voor het eerst ongesteld..
En meteen weer de laaste keer, want ben nu 17 weken zwanger..
Tot nu toe gaat het goed, maar het blijft spannend.
Dit word ons derde kindje..
Heb jij al kinderen?? Uit je verhaal begrijp ik van niet.
Ik denk wel dat je misschien wat vruchtbaarder bent na een mk..
Gun jou ook weer een snelle en voorspoedige zwangerschap, maar eerst dit verwerken!!
Neem de tijd, het komt echt als je er weer klaar voor bent.
Groet R

hallo,
wat vervelend zeg. Zelf heb ik ook een miskraam gehad. Ik had eerst 2 dagen heel licht bloedverlies, toen 1 dag niks en daarna best hevig (voor mij dan) en meteen de rrucht. Hierna nam het bij mij snel af, maar ik had nog wel een paar dagen een beetje bloed. Het gaat bij ieder gewoon anders.
Door de hormonen zou het kunnen zijn dat je vruchtbaarder ben na een miskraam, maar wij zijn er ook meteen weer voor gegaan. Toch was mijn lichaam er blijkbaar nog niet klaar voor, want ik ben nu 3 maanden verder en nog niet zwanger (zover ik weet, morgen moet ik ong worden). Het kan in ieder geval geen kwaad om er gelijk weer voor te gaan oefenen.

sterkte met het verwerken van je miskraam en denk hier niet te licht over. Ik ben gewoon doorgegaan met werken, maar merkte de weken erna dat het me toch meer deed dan ik dacht,

groet,
Patricia

Hoi Pandabeer,

Wat naar dat je een miskraam gehad hebt!!! Uit verhalen heb ik gehoord dat je wel vruchtbaarder bent na een miskraam, maar heb er zelf (nog) geen ervaring mee. Ik hoop er zelf wel op in ieder geval. Zal voor je duimen!!!! Sterkte!

Groetjes,
Annemarie

Hoi   hoi

Jeetje wat vervelend voor je dat je eenmiskraam
hebt gehad.Ik zelf heb vorig jr mrt een miskraam
gehad met 12wk in gevolgd door een curritage.
In nov weer eenmiskraam maar toenmet 7wk
Daarbij leek het net op een gewonen ongesteld
heid.5dagen later was alles over.Moest 2wk naar
de miskraam voor controle naar de gyn in daar bleek
alles goed schoon te zijn in er stond al weer een eitje
op knappen maar helaas net voor de 2d x weer ongi
geworden.Dus ik denk niet dat je nog veel hoeft te ver
wachten.Ik zelf wordt in mei 37 dus de druk wordt toch
iets groter.Wij hebben gelukkig een zoontje van 2jr het
maakt het verwerken van de miskramen iets dragelijker.
Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden in het dan
goed volbrengt.

Groetjes anita

quote: pandabeer schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2007 12:50:01'));

gisteren heb ik een mk gehad (5 wk en 4 dg). Ik had sinds 3 dagen heel licht bruin bloedverlies en gisteren echt rood en meteen het vruchtje verloren.. Vandaag heb ik al geen buikpijn meer en veel minder bloedverlies. Voor de zekerheid nog een test gedaan en die was negatief ... ! Betekent dit een snelle mk of kan ik nog meer verwachten ? en ben je nu vruchbaarder na een mk ? we willen graag zsm weer opnieuw beginnen (ik ben nu 40 en de tijd tikt nu echt ... )

liefs
Mama van Kai

Hoi hoi, ik vind het echt heel erg voor je.
Ik heb in November een miskraam gehad was toen 7 weken zwanger  en ben toen eigenlijk gelijk erna  weer zwanger geraakt, omdat je dan die hormonen van de vorige zwangerschap in je hebt zitten.Het was eind November en ben nu 9 weken zwanger, vind het wel een stuk angstiger, maar de dokter zegt dat alles goed is en we hebben het hartje al zien kloppen en ik moet zeggen het voelt nu ook anders.

Liefs Daantje

Terug
Bovenaan