Miskraam voorbij???

Hoi meiden,
Na 5 weken zwangerschap heb ik helaas vannacht een miskraam gehad. Ik lees overal dat je het vruchtje uiteindelijk wel ziet liggen in de wc. Het bloeden is gisteravond begonnen en is best  veel geweest met wat kleine stolsels maar ik heb niet echt een vruchtje gezien. Ik bloed nu nog steeds maar het lijkt minder te worden...Zou het nu er nu allemaal uit zijn of komt het ergste nog????? Ik heb wel buikpijn gehad en nog steeds wat  menstruatieachtige pijn  maar niet zoals ik bij sommige vrouwen lees echt vreselijke pijnen...Ik hoop zo dat het nu "over" is...De VK heeft me aangeraden een weekje te wachten en dan krijg ik een echo om te kijken of alles weg is.
Sterkte allemaal
Groetjes een heeeel verdrietig persoontje

Hoi,

Wat jammer voor je. Ik heb zelf een miskraam met 13 weken gehad en dan lijkt het verdacht veel op een bevalling met alle fases die daarbij horen. Ze zeggen ook dat hoe verder je bent hoe vervelender het is. Toen ik met vloeien begon werd het steeds erger en binnen een dag was het ergste voorbij. Daarna werd het vloeien duidelijk minder en zo nu en dan kwamen er nog stolsels voorbij. Ik moet bekennen dat ik het vruchtzakje niet voorbij heb zien komen "in the heat of the moment". Volgens mij heb ik in totaal 2 weken gevloeid.
Succes.

Ik heb met 10 weken een mk gehad het vruchtje was met 6 weken gestopt met groeien.
Ik heb wel echte weeen gehad maar niet zo erg als met mij bevalling van mij eerste kind.

Het vruchtje herken je toruwens niet hoor.( tenminste dat is mij verteld)
Wel ben ik een heel groot vlies verloren.

Heel veel sterkte en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen.
Ik heb nl 4 weken gevloeid en toen moest ik alsnog gecuretteerd worden omdat ik alles niet kwijt was geraakt.

liefs Niempie

Terug
Bovenaan