miskraam waarschijnlijk...

Hallo meiden,

Sinds vanmorgen heb ik last van bruinverlies, daarna ook bloed met stolsels :(( Ik zou nu 9 weken zijn. Heb gelijk de vk gebeld maar moet het weekend afwachten. IVoel me echt zo rot en ik ben echt bang dat het foute boel is. Heb ook al een paar weken niet echt last van zwangerschapsverschijnselen meer (al waren die bij mij ook al niet hevig aanwezig) ben nog wel steeds erg moe.
Denk dat het valse hoop is maar heeft iemand ervaring met hetzelfde, dus bloedverlies en stolsels maar toch een goed verlopen zwangerschap?

Bedankt!

Ha meis

Geef niet meteen de hoop op, ik had ook wat bruin bloedverlies tijdens mijn eerste zwangerschap. Heb me suf gegoogeld, maar ben bevallen van een prachtige zoon. Ik weet alleen niet meer in welke week het was. Maar wel in het begin.

Succes

Manon

inmiddels heb ik al veel helder bloed en grote stolsels verloren. Ook last van krampen. Denk dus echt dat het niet goed zit...heel jammer :((( heb nog een klein beetje hoop maar denk dat die vals is...goed we zien wel.

Wens de anderen in ieder geval heel veel sterkte en mooie kindjes toe ;)

liefs

Dankjewel. Het is echt een stuk lastiger dan ik had verwacht. Zo kijk je ontzettend naar iets uit..en zo is het weg..
Voel me ook opeens alleen..niet meer dat speciale geheimpje.. :((

....helaas doe je er niets aan....behalve te hopen op een nieuwe kans.

Dametje, heel veel sterkte met dit verlies!
Klinkt misschien gek, maar probeer er zoveel mogelijk over te praten, zelfs al heb je het gevoel niet begrepen te worden! Voor jou en je partner is het een moment van rouw, jullie zijn toch een klein wondertje verloren! Hou je taai en ik hoop dat je je snel beter voelt!
Geef ook de moed niet op, mijn vriendin heeft ook eerst een miskraam gehad en heeft nu anderhalf jaar later een wolk van een dochter!
Het is misschien niet wat je wilt horen, maar de natuur weet zelf vaak of een kindje levensvatbaar is, waarschijnlijk is er toch iets mis geweest met je kindje en was het beter voor jullie en de kleine dat je er nu op deze manier bent achter gekomen en niet op een moment dat je al verder zwanger was!

Nogmaals sterkte, ook voor je partner! Hou je taai!

Liefs
Sas

Hallo Saskia,

Bedankt voor je lieve reactie! Gelukkig krijg ik vanuit mijn omgeving ook lieve en steunende reacties. Erg fijn. Dat helpt zeker! En ondanks dat ik het nog steeds erg jammer vind voel ik me al weer beter. Deze zwangerschap kwam nogal onverwacht. We hadden dus net ons hele leven en toekomstplannen omgegooid voor een kindje (wat we er graag voor over hadden hoor)maar toen dit...Even was ik ook bang dat hiermee alles afgelopen zou zijn. Dat mijn vriend dan ook geen kinderen meer zou willen (nu niet) Maar gelukkig wil hij het dolgraag weer proberen! Dus zodra het weer kan gaan we er voor! :)) Ik ben dit natuurlijk niet vergeten maar dat idee troost wel enorm.

Het komt vast goed allemaal :))

Ik ieder geval bedankt en jij veel succes! (ben je zwanger?)

liefs Dametje

Terug
Bovenaan