<p>Even van me afschrijven en misschien wat soortgelijke ervaringen lezen, merk dat dat me sterkt.</p><p>Ik was bijna 10 weken zwanger van ons tweede kindje, hiervoor 2 hele vroege miskramen gehad ( 2 keer positieve test 2-3 weken en de week erna een bloeding als een hevige menstruatie)</p><p>Dit keer leek t goed te gaan, we waren zó blij! Bij 6 weken zagen we al een fel kloppend hartje en bij ruim 8 weken een klein frummeltje rond spartelen op de echo.</p><p>Afgelopen maandagavond schrok ik me wezenloos toen ik naar het toilet ging en bruin bloed in m’n broekje zag. Ik stelde mezelf meteen gerust omdat ik had gelezen dat dat vaker voorkomt maar ik bleef toch ongerust.</p><p>Vk gebeld die inderdaad zei : niks om u druk over te maken mevrouw, zolang t bruin bloed is is het oud bloed.</p><p>Ok nachtje afgewacht, bleef bruin bloed houden vlgd dag. ‘s Avonds toch weer gebeld en toen zei die dame dat ik gisterochtend meteen kon komen voor een echo.</p><p>Ik voelde iets dreigends naar zei steeds tegen mezelf , “kom op San straks zie je gewoon een kloppend hartje.”</p><p>Maar helaas , kreeg een inwendige echo en ik zag t al meteen: geen knipperend hartje.</p><p>” Het is niet goed hoor” zei de echo mevrouw.</p><p>De grond zakte onder m’n voeten weg en moest zo hard huilen, hoe kon dit nou ?</p><p>Mijn man kwam meteen uit zijn werk en nadat we mijn dochter ondergebracht hadden bij opa en oma moesten we terug naar het ziekenhuis want wat nu?</p><p>Ik kreeg drie opties, currettage,medicatie voor opwekking of afwachten,we kozen voor het laatste. </p><p>Eenmaal thuis bloedde ik als een gek en in de avonduren kreeg ik steeds ergere krampen</p><p>Vannacht verloor ik steeds meer bloed en voelde een plop en verloor een heel groot stolsel met extreem veel bloed. </p><p>Daarna werden de buikkrampen iets minder en tot nu toe alleen een hevige menstruatie pijn. </p><p>Ben ik het vruchtje nou verloren of zou er nog wat achteraan komen ?? Ik zag geen doorzichtig zakje of zo, ik heb t stolsel wel een beetje bekeken maar kom er niks van maken......)</p><p> </p><p>Echt hoor wat een verdriet zeg ????</p><p> </p>