Miskraam zonder bloedverlies

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje, overal lees je wanneer je een miskraam hebt je dan bloedverlies zou hebben.
Ik heb aantal jaar geleden een miskraam gehad met 13 weken. Na 2 weken had ik nogsteeds geen bloedverlies. Pas na dat ik met pillen begon om het mijn baarmoeder leeg te krijgen kreeg ik bloedingen.

Hierna wel een gezond schatje op de wereld mogen brengen.

Ik ben nu weer zwanger, 6 weken nog maar. Maar als de dood dat het weer mis gaat natuurlijk.

Heeft er nog iemand ervaring met miskraam zonder bloedverlies?
 
Veel miskramen beginnen inderdaad met bloedverlies. Maar soms komt het voor dat het vruchtje al gestopt is met groeien, maar dat de miskraam niet op gang komt. Dan heb je medicatie of een curretage nodig om de baarmoeder leeg te maken.
Ik heb dat recent ook gehad. Dacht 8 weken zwanger te zijn maar op de echo bleek dat het vruchtje bij 5-6 weken gestopt was met groeien. Ik heb nog even afgewacht maar na 3 weken kwam de miskraam nog steeds niet op gang. Toen heb ik medicatie gehad waarna het bloedverlies alsnog startte.
 
Bij mij precies hetzelfde verhaal als Dpl. Dat noemen ze dan een missed abortion, omdat je lichaam nog niet in de gaten heeft dat het vruchtje afgestoten moet worden.
 
Ja, met die pillen werkte het toen idd ook niet en ik ben toen gecurreteerd.
Omdat mijn lijf toen ook gewoon doorging met “zwanger zijn” vind ik het nu wel moeilijk loslaten en vertrouwen op mijn lichaam.
Hadden jullie dat ook?
 
Na 5 miskramen en 1 missed abortion kan ik helemaal in je gevoel komen van het niet vertrouwen van je eigen lichaam. Echter je moet maar zo denken je hebt al 1 kind dus ergens weet je ook dat het wel goed kan gaan. Heb vertrouwen en ja ik weet hoe moeilijk dat is. Overigens nu mama van 1 zoon en zwanger van de 2e (10 weken)
 
Terug
Bovenaan