<p>Hoi mama’s,</p><p>Daar ben ik weer een keer.. Wil even graag mijn verhaal doen en hopelijk (of eigenlijk niet, maar voor mij wel) wat andere mama’s die dit hebben meegemaakt.</p><p>Op 27 december heb ik een fikse ‘menstruatie’ gehad, heftiger en meer buikpijn als gewoonlijk. 4-5 januari bloeding. Contact met huisarts gehad (ik weet zeker dat we in december seks hebben gehad rondom mijn eisprong). Die gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk een miskraam is. Erg verdrietig, maar dit heb ik een plaatsje kunnen geven.</p><p>Echter... vanaf moment 1 heeft door mijn hoofd gespookt; wat als het er 2 waren. Afgelopen weekend toch wat klachten. Ik heb een test gedaan en ja hoor, positief.. Gisteren nog een test, en hoppa weer positief.</p><p>Nu weet ik dat testen ook nog langer positief kunnen zijn, maar heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>ik heb gisteren contact gehad met de verloskundige en die zegt eigenlijk dat ik er vanuit kan gaan dat ik toch zwanger ben.. Pff hoe dan, wat een kortsluiting in mijn hoofd. Omdat ik gisteren pas positief heb getest gaan ze daar van uit en kan ik dus pas over 3 weken terecht voor een echo, mocht de bloeding een innestelling zijn geweest dan zou ik nu nog te pril zwanger zijn.</p><p>Wat een stress, ik weet echt niet hoe ik me moet voelen. Ik ga ervan uit dat het mis is, maar tegelijkertijd pas je je aan dat het wel zo is wat betreft eten, vitamine etc. Moet ik blij zijn of toch verdrietig? Hoe kom ik deze weken door vraag ik me nu alleen mar af. Vindt die onduidelijk zo ontzettend moeilijk...</p><p>mama’s die dit hebben meegemaakt, goed of slecht afgelopen?</p>