miskraam?

<p>Hallo allemaal </p><p>een weekje geleden helemaal blij... op 2/9 positieve test!</p><p>4/9 bloed laten prikken (moet voor het werk). Hcg waarde was maar 17...</p><p>afgelopen dinsdag 10/9 weer bloed laten nemen hcg 19. Testen lopen ook af. </p><p>Ik heb 9/10 en 10/10 wat bruine afscheiding gehad maar verder niets ... zou dit mijn miskraam geweest zijn? </p><p>Vorige ronde ook een mk gehad en die was veeeeeeeeel pijnlijker met veel bloed ... ?</p><p>Volgende disndag weer bloed laten prikken en vrijdag echo...</p><p>heeft hier iemand ervanring mee ? </p><p>Maak me zoveel zorgen.. </p>
 
Nee sorry wel een miskraam gehad maar dan zoals je ook beschrijft meer bloed en krampen.. 
Ik hoop voor je dat het deze keer goed blijft gaan! Sterkte en succes ?
 
Bedankt voor jullie reacties ! 
Ik vrees dat het niet meer goed kan gaan aangezien ln HCG niet leer stijgt en ln testen aflopen. ? vraag me dan alleen af wanneer het afkomt ... zo rot :( 
mijn borsten doen sinds gister ook pijn en dikke witte afscheiding... 
ik snap er niets meer van. 
 
Hallo,
Ik had 4 weken geleden ook een miskraam op bijna 6 weken.
Er begon met wat bruin bloed bij afvegen, dacht dat het een contactbloedingje was geweest en op zondag werd ik wakker en ik verloor helder rood bloed. Zonder stolsels zonder pijn. De hele dag door, had ongeveer een maandverbandje vol.
Dag erna niks meer gebloed. 2 dagen daarna een test gedaan en was helemaal wit. Ik mocht gelijk bij de verloskundige komen voor een echo en bleek helemaal leeg te zijn op een beetje bloed na.
 
Nu precies 4 weken later, een positieve test. Heel eng maar ook heel blij.. hopelijk gaat het nu wel goed 
Dus blijkbaar had mn cycles het gelijk weer normaal opgepakt.
Hiervoor heb ik nog een missed abortion gehad met 11 weken. Een nasleep van 7 maanden volgde waarin ik niet ongesteld werd.. toen 1x ongesteld en toen gelijk zwanger dat dus misging
 
Het gaat dus duidelijk elke keer anders maar denk wel dat als het 'vroeg' gebeurt je lichaam sneller weer hersteld.
Als je nog geen bloed hebt verloren dan zal het ws binnenkort zijn. Je mag altijd de verloskundige bellen zodat ze een echo maken om te zien hoe het vanbinnen gaat. Voor mij was dat heel gerustellend.
Sterkte
 
Ik wil geen spelbreker zijn maar zoals ik uit je verhaal kan opmerken heb je heel recent een mk gehad? Het is aannemelijker als het nog geen maand geleden is dat je positieve test nog op oud hcg heeft gereageerd.. of heb je tussendoor een negatieve test gehad (van t zelfde merk)? Dat zou wel verklaren dat het hcg nu afneemt. Ik hoop het natuurlijk niet voor je!
 
Ik had 2 miskramen achter elkaar. De ene maand was de miskraam heel anders dan de miskraam erna, het kan dus verschillen. Bij de eerste miskraam was het me wel meteen duidelijk, veel bloedverlies en wee achtig krampen, de andere vrijwel geen bloedverlies, maar de menstruatie die daarna volgde was wel pijnlijk. Hoeft bij jou uiteraard niet zo te zijn. Sterkte. 
 
Hoi,
 
bij mij begon de miskraam ook met bruinverlies. Later kwamen daar minuscule stolsels bij.. uiteindelijk heb in pillen gekregen om de miskraam verder op gang te krijgen. Ik wilde er namelijk niet te lang mee doorlopen en alles zsm achter de rug hebben. Dit ging gepaard met hele heftige krampe, heel veel bloedverlies en grote stolsels. Op het einde verloor ik het vruchtje.
Veel sterkte! 
 
Terug
Bovenaan