miskraam

Hallo,
Ik heb een vraag hoe lang duurt het vloeien bij een miskraam,ik heb 1 dag gevloeid en mijn ha zegt dat dat kan,als ik naar mezelf kijk heb ik zoiets van 1 dag en dan is alles weg,geen buikpijn gehad,geen krampen,niets van dat alles.
Het hele vreemde is dat ik er niet rustig van word en het geeft mij meer een gevoel van mijn ha heeft het mis.
Wij zijn niet eens aan het klussen voor een kindje dus stress om het zwanger zijn is het niet.
Ik weet wel dat ik hier alleen maar onrustiger van word.
Ik zou er nml erg blij mee zijn als het zo was.
Wie kan mij helpen,ik weet het niet meer.
Groetjes,
 
hoe lang was je zwanger,
ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt, vorig jaar heb ik een miskraam gehad op dat moment dacht ik 6,5 zwanger te zijn bij mij heeft het ook maar enkele dagen geduurt en het was steeds maar een klein beetje, ik heb ook geen buikkrampen gehad vond ik ook zo vreemd, heb 2 keer een echo gehad van mijn baarmoeder en daaruit bleek dat alles weg was en ik schoon was van binnen, nadien heb als ik ongesteld moet worden een heel ander gevoel dan vroeger (blindendarmgevoel rechts onder in mijn buik en dat houdt enkele dagen aan tot mijn ongi over is vindt het ook allemaal maar vreemd, maar het zullen de hormonen wel zijn. ben bijna een jaar bezig en nog niet zwanger!

groejes A
 
Hoi,

Ik heb mee gemaakt dat ik 7wk zwanger was. Toen ben ik onzettend gaan vloeien met veel stolsels en veel bloedverlies. De artsen zeiden tegen ons dat het een miskraam was. Na 7weken was ik nog niet ongesteld (na de miskraam) en heb ik een zwangerschapstest gedaan. Positief nog steeds positief. Ben gelijk doorgestuurd naar de gynaecoloog en je raad het nooit. Ik was al 16weken zwanger!!!!! De bloeding had met een laag liggende placenta te maken. Komt in de eerste 3mnd voor wel zeldzaam maar komt wel voor. En we hebben een gezonde zoon gekregen. Raar maar waar. dus hou je ongi in de gaten en test voor de zekerheid na een tijdje nog eens!!

Succes en sterkte!
 
Hoi,

Zit op dit moment in de vloeiperiode van een miskraam nadat ik 5,5 weken zwanger ben geweest. Begon op donderdagavond met bruin bloed, heel weinig en geen krampen, zelfde geldt voor vrijdag. Zaterdag werd het al meer maar nog geen krampen. Zondag begonnen de krampen flink op te komen (zware ongesteld en dan vaker dan normaal krampen) en vandaag ook veel en veel bloedverlies maar merk dat de krampen nu minder worden.

Balen he deze situatie. Enige wat ik nu denk is dat ik straks maar weer even moet genieten van de filet americain, mijn biefstukje etc. We zijn hopelijk toch gauw weer zwanger (denk ik dan maar).

Nou, sterkte, hou het goed in de gaten, ik moest een week na de start contact opnemen met mijn ha om te kijken hoe het nu gaat. Ga hem dan wel vragen of hij een controle gaat doen om te kijken of alles weg is. Weet niet precies of dat normaal is, maar hoop het dus wel.

Sterkte ermee!

groetjes, Anna V.
 
Terug
Bovenaan