miskraam?

Hoi meiden,
Leuk dat er een forum is voor ons baby-gekken. Ik heb een vraagje aan de meer ervaren meiden.. Ik ben sinds drie maanden bezig. Ik heb deze maand voor het eerst de ovulatietest van cb gebruikt. Vorige week zondag gaf deze een (bijna) eiersprong aan, dat was op de 9e dag na mijn vorige ongi. Dus wij als een gek aan de slag. Nu 1 week later heb ik last van behoorlijke bloedingen. Het duurt nu al 4 dagen. Beetje vies om op te schrijven, maar het is helder bloed en best veel. En het gekke is ik heb verder geen pijn, maar nog gekker is dat de tampon geen bloed heeft aan het topje (ik weet het een goor verhaal..). Kan dit een miskraam zijn? Of heeft iemand dit wel eens gehad?
groetjes eline
 
hoi,
Zoals ik je verhaal lees zit de bloeding vrij laag (vlak bij de uitgang). Het zo kunnen dat je iets "te"actief bent geweest waardoor er haarscheurtjes ontstaan bij de ingang van je vagina. Daar het ik ook wel eens last van gehad. Vraag aan je man/vriend anders of hij wil kijken of hij iets kan zien. En als het een beetje stuk is neem dan wat glijmiddel de volgende keer. Het kan namelijk zijn omdat je er zo me bezig bent om zwanger te worden dat de vagina niet goed nat wordt. Succes.... Hopelijk heb je er wat aan
 
Het verhaal van Chris klinkt wel aannemelijk vind ik. Ik zou in ieder geval even maandverband gebruiken want als er een "wondje" zit, schuur je dat met een tampon wellicht iedere keer weer open en blijft het bloeden.....

Anders morgen even langs de huisarts..

Sterkte, Juul
 
Terug
Bovenaan