miskraam?

Hoi Jet, jenke en Santje,

Bedankt voor jullie reacties gisteren op mijn berichtje. Echt heel fijn om er met anderen over te kletsen!

Ik was die met dat verhaal over vijf dagen bloeding en een positieve, vage test. Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en die heeft mij even (heel tactloos)uit de droom geholpen. (na het inwendige onderzoek typte hij, zonder wat te zeggen, miskraam? Morgen echo in, en daarna zij hij, nou je ziet het al he? Moest ik even kwijt die frustratie...)

Hij heeft me onderzocht en denkt dat ik een hele vroege miskaam heb gehad. Morgen moet ik voor de zekerheid een echo laten maken. Het is zo raar gisteren was ik nog zwanger maar niet echt blij en nu heb ik een miskraam en dat in 24 uur.

Ik ben niet echt verdrietig, gaat ook allemaal iets te snel. Stilletjes hoop ik nog op een wonder maar naar zes dagen bloeden is dat niet echt realistisch.

Liefs san
 
Oe San, wat een hork van een huisarts heb jij!!!! En wat ongelofelijk balen zeg!!!!! Dat is ook een van de redenen dat ik niet durf te testen tot na mijn ONGI. Het is allemaal nog zo pril en kwetsbaar!! Tja, ik weet neit zo goed hoe ik je nu kan opbeuren. Hopelijk valt het allemaal mee bij de gyn. In ieder geval heel veel sterkte en ik zal even aan je denken.

Heel veel liefs van Jenke
 
Jeetje San, niet leuk om te horen, ik leef met je mee. Sterkte in iedergeval. Niet echt een tactische huisaarts heb je.
Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed!!!!

Liefs Lil
 
Ja San,wat is dat rot als een arts zo'n reactie geeft he ! Heeft dus totaal geen begrip. Ik had een heel leuk gesprek met mijn huisarts en kwam nog niet m'n huis in of ik verloor alles. Ik weet dus een beetje hoe dat voelt.
Kl*te dus...............XXX
 
Terug
Bovenaan