miskraam

Hoi iedereen,


Het was dus wel degelijk een miskraam alhoewel in een vroeg stadium. Naar het schijnt ben je na een miskraam extra vruchtbaar, toch iets positief door dit alles. Gelukig had ik aan niemand van de familie iets gezegd kwestie van vervelende vragen te vermijden MOEST er iets mislopen.
Het is een tegenvaller van een zeer groot formaat maar we laten de moed niet zakken en gaan er terug voor binnen een weekje. Groetjes en bedankt voor de steun!

Aan iedereen die positief te brengen heeft of gebracht heeft: gefeliciteerd en geniet ervan hoor! Het loop niet altijd mis dus maak er een onbezorgde zwangerschap van!

 
Tjee An, wat kun jij er nog positief tegenaan kijken zeg: super. Ik vind het echt heel rot voor je, ik hoop inderdaad dat je meteen weer zwanger zal raken (moet je niet eerst je menstruatie afwachten?

Nogmaal sterkte
liefs PO
 
Ja, maar dat wil niet zeggen dat we niet mogen vrijen hé! Dat bedoelde ik met er terug voor gaan, een beetje oefenen hé!

Tja positief, ik denk maar zo: het had niet mogen zijn en als ik daarover ga beginnen piekeren dan kan ik van niets meer genieten. Moest het een 2de maal voorvallen dan zou ik meer in paniek zijn vrees ik maar zoals ik zei, mijn moeder heeft het meegemaakt en een vriendin van me ook en deze laatste is nu bevallen van een gezonde dochter dus .... Ik ben ook een voorstander van positief denken en dat helpt wel!

Ik neem wel homeopathie nu om alles een beetje te regelen binnenin. Klachten heb ik niet behalve dan een beetje krampen en aangezien ik niet echt zwangerschapskwaaltjes had heb ik ook nooit echt het gevoel gehad 'echt' zwanger te zijn hoe vreemd dit ook mag klinken ...

En natuurlijk ben ik blij dat er een forum als dit bestaat hé!
 
hoi an
ik heb ook al gereageerd bij je vorige berichtje en dit meer om je op te beuren maar dit lijkt haast niet nodig zo positief ben jij je hebt ook gelijk hoor het zegt nog niets dat het nu gebeurt is het kan straks zo weer raak zijn.

nou veel succes met het oefenen
liefs tijger
 
Terug
Bovenaan