Miskraam?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb 30-10 mijn laatste memstruatie gehad,</p><p>Ik had afgelopen zondag mijn NOD, maandag heel licht positief getest. Gisterochtend (woensdag) was ie al stukje duidelijker. Helemaal blij, 4 weekjes zwanger.</p><p>Gister eind vd middag kreeg ik enorme buik en rugpijn, echte zware krampen en heftig bloedverlies incl. stolsels. Gisteravond naar de spoedpost geweest, pijn was bijna niet te houden. die hebben wat kleine testjes gedaan. Bloeddruk en hartslag meten, was allemaal goed. Dokter zei waarschijnlijk miskraam en moest ff rustig aan doen. Vandaag nog steeds erge rugpijn en het bloedverlies is er nog steeds, iets minder dan gister.</p><p>Nu (in de avond) heb ik net alsnog test gedaan, om te kijken of de hcg misschien al iets gedaald zou zijn, maar de tweede streep lijkt haast duidelijker te zijn, kan dat??? Het is zelfs avond, dus minder geconcentreerde urine zou je denken. </p><p>Ik snap dat hcg nog tijdje in je bloed blijft hoor, had de test nog gewoon liggen, maar kan een streepje of hcg ook nog pieken na een miskraam??</p><p> </p><p> </p>
 
Het klinkt als een miskraam. Zeker weten doe je het niet, maar ik zou er wel vanuit gaan. En dan volgende week weer testen. Zelf had ik een week later een negatieve test. Ook voelde ik me na twee dagen niet meer zwanger. 
Uiteraard zijn de wonderen nog niet de wereld uit, maar ik denk dat je je erop moet instellen dat het inderdaad een vroege miskraam was... sterkte! 
 
Hi,
Dank voor je reactie! Oow ja daar ben ik ook vrijwel zeker van hoor, maar vroeg me gewoon af of het nog kan pieken. Ik schrok er beetje van namelijk. 
Ik probeer t volgende week nog even ?
 
 
Omdat het zo kort erop is, lijkt het me niet heel vreemd. Maar er zijn ook echt wel verhalen van vrouwen die stolsels verloren en toch zwanger bleken (bv omdat het een tweeling was en een vruchtje was afgestoten en ander bleef leven). 
 
Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad en test nog steeds positief, ondanks dat alles schoon is. Ook mijn testen werden steeds positiever! Dat kan gebeuren.. waarom geen idee? 
Ik zou als ik jou was contact opnemen met de verloskundige. Dan kan er een echo gemaakt worden en weet je zeker wat er is.
Sterkte in deze onzekere tijd.
 
Dank voor jullie reactie, ik ga morgen zeker even bellen! 
Wat heftig allemaal om te lezen zeg :( Moet zeggen dat ze er op de spoedpost ook niet heel duidelijk over zijn geweest. 
Emotioneel gezien moet ik zeggen dat de zwangerschap nog niet eens goed geland was, dus gelukkig niet heel erg van slag! Lichamelijk doet het heel erg pijn,   daaraan merk ik dat er zeker heel wat is gebeurd.
 
Terug
Bovenaan