miskraam

Meiden,

Hoe weet je wanneer je een miskraam gehad hebt? Ik was 8,5 week overtijd en ben nu superheftig ongesteld met een enorm bloedverlies en buik- en hoofdpijnen. Ik voel me beroerd. Is dat een miskraam of toch een lange cyclus???

Martine

Hoi Martine

Door mijn werk weet ik wel behoorlijk veel van zwangerschap e.d af. Ik ben kraamverzorgster en zelf moeder.Wat naar voor je want ik denk dat je toch een verlate miskraam heb gehad dit komt heel veel voor aan het begin van de zwangerschap je hebt zelf vaak niet eens in de gaten dat je zwanger bent geweest vaak eindigt zo prille zwangerschap een paar dagen later dan je werkelijke cyclus, ik denk namelijk aan een miskraam omdat je beschrijft dat je enorme buik en hoofdpijn hebt en heel veel bloedverlies. Ik zou het wel in de gaten houden hoe je de komende week blijft voelen en als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk altijd je HA waarschuwen

Veel succes en sterkte ermee
Groetjes Sannie

He anoniem,

Doe eens even niet zo lelijk, het is toch al kut genoeg zo!!!!
Denk je soms dat het leuk is, en wat boeit het nou eigenlijk. In beide gevallen is ze niet zwanger, en wat dan als ze die test had gedaan....?
Kortom, ff normaal doen, en euh Martine, heel veel sterkte ermee.
Liefs

Goeiemorgen martine,

Ik heb afgelopen weekend een miskraam gehad en denk inderdaad als ik jou verhaal zo lees dat jij er ook 1 gehad hebt.Het is inderdaad wel raadzaam even in de gaten de houden of j eniet heel lang weefsel blijft verliezen en dat de buikpijn niet indraaglijk wordt in dat geval moet je inderdaad even contact op nemen met je huisarts.
En wat anoniem betreft en dan de eerste anoniem,het zou wijs zijn als je je gewoon iet mengt in dit soort gebeurtenissen.
En verdere anoniemen wil ik aanraden een naam te verzinnen.

Martine veel sterkte en als je wilt praten of dinge wilt weten schroom niet en vraag het gewoon.

Groetjes Ellen

Natuurlijk heb ik wel een test gedaan op 18 juni en die was negatief en toen ben ik op vakantie gegaan 3 weken met het doel erna opnieuw te testen; maar dat hoefde dus niet meer...
Zo dom, ben ik niet, hoor, anoniem, kijk even uit met wat je zegt!

Terug
Bovenaan