miskraam???

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ik ben bijna 2 weken overtijd en heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was positief,maar nu verlies ik sinds gisteren al bloed maar heb geen pijn in mijn buik!
ik dacht dat een miskraam best pijn deed?ik weet niet wat ik er van moet denken en heb het nog aan niemand verteld en kan dus ook geen advies vragen.kan iemand mij vertellen hoe een miskraam is/gaat?
groetjes van een onzekere moeder

Hoi anoniem,
Je huisarts kun je ALTIJD om raad vragen en die is 1 van de eersten bij wie je moet zijn voor hulp.
Ik heb 2 miskramen gehad en weet dat het begint als een gewone ongesteldheid maar langzaamaan heftiger word.
Het zal krampachtig aanvoelen in je buik en je kunt echt behoorlijk veel bloed en stolsels gaan verleizen.
Maar ten alle tijden je ha raadplegen.
Die kan je inwendig een echo geven om te kijken hoe of wat.
Dan ben jij misschien gerust gesteld en kun je verder vanaf daar.
Gaan hoor!
Sterkte, Crienie

Hoi,

Een miskraam hoeft niet pijnlijk te zijn. Dat is het pas als je al een tijdje zwanger bent. Het kan ook "gewoon" op een menstruatie lijken.

Veel sterkte (er is ook een forum zwanger worden na een miskraam. Daar kunnen ze al je vragen beantwoorden)

Hoi anoniem,

Ik heb 2 miskramen meegemaakt, waarvan 1 curettage bij 11 weken en 1 spontane mk bij 5,3 weken. Bij de spontane mk heb ik gedurende 2 dagen veel bloedstolsels verloren en het was niet echt pijnlijk. Gewoon de zeurderige pijn van een menstruatie.

Terug
Bovenaan