Miskraam?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Eindelijk weer eens echt bericht van mij. Net als velen van jullie kon ik eerst niet op het forum komen, en daarna crashte mijn computer. Dat is nog steeds niet opgelost, dus ik moet het hebben van schaarse momenten op mijn werk, of zoals nu, bij de buurman (hij zit in mijn huis, dus hij leest niet over mijn schouder mee).

Helaas geen goed bericht. Afgelopen ronde was het voor mij weer duidelijk dat het raak was (nu voor de vierde keer) en net als de vorige keren ging het feest na 2 dagen overtijd te zijn geweest weer niet door. Na een flink potje janken had ik dat wel weer verwerkt en had ik mij alweer op mijn volgende vruchtbare dagen gericht. Maar die beginnen nu, en ik ben nog steeds ongi!! Nu al 8 dagen, terwijl het bij mij altijd in 4 dagen gepiept is. Sinds 2 dagen vloei ik juist steeds meer en ik heb pijnlijke steken in mijn buik en borsten. Dit heb ik echt nog nooit gehad, en ik moet zeggen dat ik helemaal van de leg ben. Heb ik nu een soort hele vroege miskraam?? Of is er iets anders aan de hand? Ik ga morgen gelijk naar de ha want ik maak me er behoorlijk zorgen over.

Ik vind het heel raar, want als het vruchtje in zo'n vroeg stadium te gronde is gegaan, hoef je daar toch niet zoveel en zolang voor te bloeden?? Dat kan toch wel met een gewone ongi?

Ik voelde me er vandaag echt heel kl*te over en ben erg bang dat er iets mis is bij mij. Hebben jullie nog enig idee?

CHILI en ES, hoe is het inmiddels met jullie?

Liefs, Inge

Hi Inge,

Ik heb al gereageerd onder je andere berichtje en onder het berichtje van Simoon, ook staat er een stuk van mij onder het bericht van Crienie,
maar even in het kort ik ben vandaag ook weer ongesteld geworden dus we gaan weer samen door ook al had ik liever anders gehad natuurlijk op naar ronde 10.

Ik ben blij dat je morgen naar de ha gaat want dan weet je wat eraan de hand is en misschien maak je je voor nikst druk en anders kan hij.zij je verder helpen en kun je misschien alsnog aan je klusperiode beginnen??

Hoop het echt voor je want je hebt het verdiend hoor ik hoop dat je morgen iets kunt laten weten( weer de buurman wegsturen) en hopelijk gaat het snel weer goed met je!

succes en tot snel,

liefs: Chili xxx

Hoi Inge,

Ik begrijp er niets van, zo lang ongesteld en met al die verschijnselen... om gek van te worden. Goed dat je naar de ha gaat! Hou je ons op de hoogte?

Ik denk dat ik vandaag ongesteld ga worden..... zaterdag had ik een overduidelijk gevoel dat het deze maand weer niet raak was en dat gevoel heerst nog steeds. De week daarvoor was ik ervan overtuigd dat het wel gelukt zo zijn, want ik had zulke pijnlijke tepels.... een vriendinnetje denkt dat ik een miskraam heb gehad, aangezien 70% van de miskramen in de eerste twee weken plaatsvindt.

Ronde 7 loert alweer om de hoek (snik).. ik weet dat dat nog niet echt super lang is of zo, maar toch.... je wordt er elke maand weer zo mee geconfronteerd en het zijn zulke zenuwslopend dagen.....

Chili, balen dat het bij jou deze maand ook niet is gelukt.. Ik duim voor jou en natuurlijk ook voor Inge dat de komende maand een hele vruchtbare maand zal zijn!!

Liefs,
Es

Hoi Inge,

Helaas ben ik 19 oktober gecuretteerd ivm een missed abortion. (gemiste abortus) met 12 weken. Daarvoor ben ik 4dagen zwanger geweest en ook toen ging het mis.

Ik heb dit met de gynaecoloog besproken en die zei: Veel vrouwen die zwanger zijn merken niet eens dat ze zwanger zijn geweest. Ze zijn een paar dagen overtijd en beginnen dan te menstrueren. Hij zei dat 1 op de 4 zwangerschappen verkeerd afloopt. Dat is echt veel he. Dus je kunt inderdaad best al zwanger zijn geweest maar dat er bij de innesteling iets fout gaat. Dat heb ik dus ook een keer gehad. Je moet je er geen zorgen over maken en hij adviseerd ook pas te testen als je 6dagen overtijd bent. Want als je te vroeg test heb je misschien een positieve test terwijl de zwangerschap zich best nog af kan breken. Het bespaart je heel veel verdriet en teleurstellingen.

Meid sterkte ermee. Ik denk laat ik je dit even vertellen want dit heb ik helaas ook van mijn gyn gehoord.

Ik zit te wachten op een eerst menstruatie na mijn curettage, erg onzeker en weet niet wannneer we weer kunnen beginnen. Ik hoop gauw.

Groetjes Bibi

Hoi Inge

Ken je mij nog? Ik was zo blij dat ik eindelijk na 6 maanden zwanger was maar na 51/2 week heb ik een miskraam gehad. Ik heb toen echt afstand genomen van het idee van zwanger worden en het hele forum. Nu ben ik opnieuw zwanger ruim 3 maanden na de miskraam. Ik heb wel gevloeid maar na 51/2 week was het een royale ongi die na 6 dagen over was. Ik zou gewoon eens met HA gaan praten wie weet maak je gewoon te weinig progesteron aan zodat die innesteling steeds mislukt ( ik noem maar een dwarsstraat natuurlijk)!Je kunt ook gewoon pech hebben en er gewoon 1 a 11/2 jaar mee bezig moeten zijn. Maar het komt uiteindelijk wel het kost helaas alleen tijd en geduld. Ik was helemaal in de put na die MK maar wist wel dat het weer kon en misschien dat ik nu dan ook wat sneller weer zwanger was. Ik dacht vandaag ik ga weer een kijken op het forum en zag je bericht, leef erg met je mee maar het komt wel.

Succes
Lies

Hi Es, en Inge en Bibi
Es,

Bedankt dat je voor me duimt! heel lief en ik doe natuurlijk hetzelfde voor jou en Inge en Bibi en voor iedereen die het ook nodig heeft!

Bibi,

Bibi, hoe is het nu met je wat een rot tijd heb je achter de rug zeg, hopelijk breken er weer snel mooie tijden voor je aan en is je ongi weer snel in orde sterkte hoor!

Inge,

Inge ben je al bij de buurman achter de computer gekropen of op je werk, want ik ben zo benieuwd wat de ha tegen je heeft gezegd, laat je snel iets weten?

Succes en hou ons op de hoogte.

Liefs: Chili x

hoi wat vervelend voor je dat je niet precies weet wat er aan de had is.
ik wist ook niet dat ik zwanger was en ik werd gewoon iedere keer ongesteld. ik bleek achteraf ongeveer 8 weken zwanger te zijn geweest. dus ongesteldheid hoeft niets te zeggen. ik hoop dat de ha voor jou ook een antwoord heeft. gr marjolein

Terug
Bovenaan