Miskraam

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb even een vraagje, ik was 2 weken overtijd toen ik 'ongesteld'werd. Nu ben ik al 2 weken flink aan het vloeien, zou het een miskraam kunnen zijn en hoe lang mag dat max. duren qua vloeien?? Heeft iemand advies??

Groetjes Anja

dat was geen miskraam hoor,een miskraam gaat altid gepaart met heel veel pijn.dat is bij iedere vrouw ook weer anders,bij mij ging het hevig gepaart met pijn in me onder buik het leek wel wat op weeen en het trok bij mij erg door naar me rug het is bijna niet aan een ander te beschrijven wat je voelt,maar ik weet wel dat het vreselijk veel pijn doet.ik was al 14 weken zwanger toen het bij mij zo was dat was 28 dec 03 en 3 dagen erna kwam het af.we zijn nu bijna een jaar verder en ben nog steeds niet zwanger,,,,maar meid ik kan je zeggen dit was zeker geen miskraam hoor dus maak je geen zorgen ik hoop voor jullie dat je ook snel zwanger zal worden net als alle andere meiden op dit forum waar ik er 1 van ben,ben gelukkig niet de enige.mou suc6 ermee en maak je niet te druk..knuffels pepe.

Hoi Anja,

Ik zou met deze vraag toch maar even de dokter bellen. Want een beetje raar is het toch wel.
De dokter kan je misschien duidelijkheid geven.
Succes.

Liefs,

Nance

Mijn eerste twee miskramen waren na 3 maanden en gaf inderdaad pijn.

Mijn laatste miskraam was in de vijfde week, en leek op een hevige menstruatie, wel met meer pijn dan mijn normale menstruatie, maar niet met de hevige pijnen die ik had bij de miskramen na 3 maanden.

In alle gevallen heb ik niet twee weken gevloeid, maar wel langer dan bij een menstruatie het geval is.

Ook na mijn beide bevallingen vloeide ik niet twee weken heel hevig.

Ik denk dus dat het heel wisselend is.

Kortom het zou een miskraam kunnen zijn, maar soms is het beter om te denken dat het niet zo is, maar gewoon een hevige menstruatie die wat later op gang kwam. (Overigens zou ik bij aanhoudende bloedingen wel contact opnemen met de huisarts)

Succes met zwanger worden.
Miep

Terug
Bovenaan