Miskraam.....

<p>Hi meiden, Ik zit met het volgende: Ik heb in november een vroegtijdige miskraam gehad, 15 dagen overtijd met alle symptomen maar allemaal negatieve testen helaas. Na 5 weken werd ik weer normaal ongesteld. Mijn cyclus is altijd regelmatig geweest.  Nu helaas op 25 maart weer een vroegtijdige miskraam gehad, weer 15 dagen overtijd, alle symptomen maar nog steeds negatieve testen. Ik ben wel bij de HA geweest en heb een doorverwijzing gekregen naar een gynaecoloog (doen ze vaak pas na 3x maar ik maak me zorgen omdat het precies hetzelfde verloopt en dus bang ben dat er iets mis is). Ik heb dus nu sinds een paar dagen last van krampen/steken in mijn onderbuik, ik rijd zelf elke dag scooter en als ik over een drempel rijd is dat dus super gevoelig (pijnlijk)... De (vroegtijdige) miskraam is nu 6,5 weken geleden en ben nog steeds niet ongesteld geworden... Herkent iemand dit? Moet ik me zorgen maken?  Xx  </p>

Hey! Wat vervelend dat je 2 miskramen hebt gehad. Ik weet wat je doormaakt! Zo verdrietig. Goed dat je het verder laat onderzoeken, hebben wij ook laten doen. De pijn in je buik herken ik niet. Misschien voor de zekerheid de HA raadplegen?
sterkte met alles!

Hoi Gebruiker10126398,
Ja gelukkig waren het geen positieve testen waardoor je nog down to earth bent.. maar met alle symptomen, overtijd etc hoop je t natuurlijk wel en als je dan toch zulke heftige bloedingen hebt gehad is dat wel echt heel vervelend. 
Ik heb er vannacht weer enorm veel last van gehad, ga denk ik morgen ochtend wel even bellen voor de zekerheid.. 
bedankt voor je berichtje ❤️

Terug
Bovenaan