Miskraam

<p>Hi hi,</p><p> </p><p>ik ben 6 wkn zwanger en 3 mnd geleden heb ik rond deze periode ook een miskraam gehad. Dit begon met bloedverlies. Nu heb ik vanaf woe middag weer bloed verlies. Maar alleen maar bruin. Eerste dag was het best veel. </p><p>Maar nu is het bijna gestopt. Af en toe nog een beetje. Vorige keer kwam de miskraam na 2 dagen echt op gang. Maar dit is nu dag 5. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb maandag weer een echo. Woe was er nog geen hartje te zien. </p><p> </p><p>Liefs </p>

Hi, 
donkerbruin bloed is oud bloed. Wat het kan zijn is dat bij de innesteling een bloedvaatje geknapt is en dat dat bloed nu naar buiten komt. 
Hoe voel je je verder? Heb je buikpijn, menstruatiekrampen? Of ben je juist heel fit? 
Bloedverlies kan de hele zwangerschap gebeuren. Nog 2 nachtjes slapen en dan weet je wat er in je buik gebeurt??
zorg goed voor jezelf! Dat is het enige wat je nu kunt doen?

Heb bij mij eerste zwangerschap rond die tijd, ongeveer dezelfde aantal dagen bruin bloed verlies gehad. Was toen ook even bang voor miskraam, maar was toen indd gewoon innesteling. 
Blijf kalm ?

Ik heb ook buikpijn , krampen en rugpijn en oud bloed verlies waar ik best van schrik elke keer .... tot nu toe gaat het goed.. maar ik ben er ook bang voor hoor! Succes!!! Even volhouden nog!!

Terug
Bovenaan