miskraam

A

Anoniem

Guest
heb gisteren een miskraam gehad tenminste dat denk ik
was 5 weken zwanger twee   positieve testen gedaan
maar gisteren kreeg ik enorme buik pijn en begon bloed te verliezen en naarmate de dag werd het steeds erger
en vandaag nog steeds dus dat zegt wel geneog denk ik
maar ga gewoon verder en hoop snel zwanger te raken
heb nog een kleintje van 5 maanden waar ik druk mee ben dus dat scheelt dan were
maar kijk er wel naar uit naar een neiuwe zwangerschap en zo een klein mensje in me buik wil heel graag een tweede kindje voordat ik volgend jaar ga trouwen dan zijn we helemaal compleet
het is maar weer afwachten
gr romy

Hoi Romy,
wat rot voor je meid, ik voel met je mee.
Ik heb ook al een kleine van 3,5 jaar en een 2e mag nu toch wel volgen.
Ik zal in ieder geval voor je duimen dat je gauw weer zwanger bent en dat dan alles goed gaat.
Ga je wel nog even bij de ha langs als de bloeding voorbij is?
Die kan je even nakijken. Soms kan er nog wel eens iets blijven zitten.

Heel veel sterkte!!!
Een bosje bloemen voor jou, om het leed wat te verzachten.

Dikke kus
Dyonne

moet ik dan langs de huisarts dat wist ik niet eigenlijk
bij me eerste kinsje ging alles meteen goed
heb jij er ervaring mee

Hey Romy,

Wat erg ik leef heel erg met je mee...
Ik weet wat het is. Ik heb zelf ook een miskraam gehad.
Op de dag dat ik 3 maand was ging het mis...

maar je hebt al z`n lekkere knuffel popje
en die helpt je er wel door heen.
Heel veel sterkte en geef de moet niet op.

Liefs Linda       krijg je van mij...

quote: romy20 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2006 22:47:31'));

moet ik dan langs de huisarts dat wist ik niet eigenlijk
bij me eerste kinsje ging alles meteen goed
heb jij er ervaring mee

ik zal het wel doen...
liefs linda

Hai Romy,

Wat vreselijk voor je dat je vloeit, maar wees wel verstandig en ga naar je huisarts. Kan namelijk ook niets aan de hand zijn.  Mijn zus is 4 maanden onderweg met haar zwangerschap en verloor vorige week veel bloed. Meteen naar haar verloskundige geweest en bleek dat er een bloedvaatje in haar schede  was gebarsten, niks ernstigs. Dus voor de zekerheid nog even laten nakijken hoor, meis.  

Sterkte en succes!!

xxx Annet

Hoi Romy,

Wat naar dat je dit nu meemaakt. Ik heb zelf 2x een miskraam gehad. Kan je alleen maar vertellen: bel je huisarts of verloskundige! Zij moeten even kijken. Niet alleen om vast te stellen of je echt een mk gehad hebt (want het hoeft niet, ook al verlies je veel bloed). Er moet ook even gekeken worden of het vruchtje uit je lijf is, en je baarmoeder weer schoon is. Het klinkt allemaal niet leuk, maar als er iets blijft zitten kun je daar heel ziek van worden.
Meid, ik ga duimen dat het loos alarm is.

Groetjes, Kat

Hoi Romy,

Ik vind heel erg voor je meid. Wat een pech. En ja ik zou inderdaad ook even naar de ha gaan en eventueel ook naar de gyn om te kijken of inderdaad alles weg is. Vaak blijft bij een spontane mk nog wat restjes achter. Hoop voor jou van niet want een mk is al ellende genoeg weet er alles van heb er zelf ook een gehad en dan met 16 wk zwangerschap.

Sterkte en duim voor je dat je snel hersteld en snel opnieuw zwanger raakt.

Liefs van mij

Terug
Bovenaan