<p> Ik heb een vraagje ik heb er namelijk geen verstand van. Misschien dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen. ik was 5 dagen geleden super ziek, koorts diarree, buikpijn rugpijn etc en ben toen gelijk ‘ongesteld’ geworden dacht ik dus. Ik heb 4 dagen super veel bloed verloren en ook heel helderrood, ook in het begin terwijl het normaal bij mij opbouwt en lichtroze begint. Ik dacht dus dat ik ongesteld was geworden maar gisteren nacht bij het douchen kwam er ineens een heel raar stolsel uit, en voor mij gevoel denk ik dat dit een miskraam is, ik weet zelf alleen niet hoe het precies eruit moet zien, het lijkt ook alsof ik er iets in zie. Ik heb uitgerekend dat als het een miskraam is dat ik 3 a 4 weken zwanger moest zijn. Ik ben van plan morgen de huisarts te bellen om er meer over te vragen want ik heb er geen verstand van. Op internet heb ik ook al gekeken en soms denk ik van ja dit is een miskraam maar soms denk ik ook weer van huh volgens mij juist weer niet. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen ik heb er een foto bij geplaatst</p>