<p>Hoi allemaal, </p><p>op 11 mei kwam ik er achter dat ik zwanger was... 18 mei echo met een hartje gezien. 12 juni termijn echo stil kindje... ik wilde afwachten tot het zelf kwam.. dinsdag 23 juni voelde ik mijzelf al de hele dag niet lekker. In de avond toen de kinderen op bed lagen (thank God) kreeg ik mega scherpe pijn net als messteken... en en knapte wat leek op vruchtwater... daar lag ons foetusje ?</p><p>Maar daarna ging het compleet mis... bloeden maar door en na 15 min zei ik tegen mijn man bel het noodnummer maar... de verloskundige vroeg hoeveel bloed ik had verloren en belde direct een ambulance.. die er super snel was.. snel naar het ziekenhuis (gelukkig kwam oma snel voor onze kinderen) man al het bloed opgeruimd (leek wel of er een moord gepleegd was). Uiteindelijk ben ik na de start van de miskraam tot aan de O.k. 3 liter bloed verloren in twee uur tijd ? </p><p>curretage was een feit (wilde ik in eerste instantie niet). Nu een week later verlies ik in eens stolsels ? na wat krampen... een Hb van 5.5 dus voel mij mega belabberd en slaap mega veel... </p><p>Hopelijk knap ik snel op ook voor mijn kinderen en man </p>