miskraam

A

Anoniem

Guest
hallo heb zaterdag ochtend vroeg helaas n miskraam gehad was net 5 weken zwanger veel kramp en flink gevloeid. heb begrepen dat je ruim 4 weken kunt blijven vloeien alleen is het bij mij al grotendeels over heb ook geen klachten meer is het wijs om toch nog even naar de ha te gaan? hoor ook over curreteren is dat altijd nodig? alvast bedankt

hoi midori,

4weken vloeien?dag mag niet hoor!
ik heb zelf twee jaar geleden een mk gehad,ben naar de dokter geweest en die heeft gezegd dat het na 1week over moet zijn,zoniet dan kom je weer terug,week was voor bij en ik kon weer terug,werd meteen diezelfde dag doorverwezen naar het ziekenhuis voor nader onderzoek! gelukkig werd er niks geen stukjes of stolsels gevonden,maar nog wel veel vruchtwater..sorry voor het onsmakelijke!.
dus hou het goed in de gaten,duurd het te lang dan zou ik echt naar de H.A gaan.
succes! en doe vooral rustig aan,en geef je lichaam de tijd het te verwerken en tot rust te komen

Hoi,

Nu hier toch over miskramen wordt gesproken heb ik een vraagje.

Hoop natuurlijk dat ik het niet ga meemaken maar wat moet je doen als het gebeurt.
De huisarts bellen of de verloskundige? Heb wel eens begrepen dat je de vrucht moet opvangen zodat ze kunnen zien of alles los is gekomen. Is dit waar?

Debbie

en oja je hoeft dus niet altijd gecurreteerd te worden,alleen in de gevallen dat er nog van die ellende in   je lichaam zit,maar ik denk dat het bij jouw lichaam nu wel de goede kant op gaat als ik het zo bij jouw lees!
maar nogmaals hou het in de gaten!
.

hoi,

je moet idd het vruchtje opvangen en door de verloskunde het na laten kijken.
dus de verloskunde bellen!

ik heb volgens mij ongeveer een week gevloeid (in januari een miskraam gehad!)

groetjes mier

quote: Bears reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2008 21:10:39'));

Hoi,

Nu hier toch over miskramen wordt gesproken heb ik een vraagje.

Hoop natuurlijk dat ik het niet ga meemaken maar wat moet je doen als het gebeurt.
De huisarts bellen of de verloskundige? Heb wel eens begrepen dat je de vrucht moet opvangen zodat ze kunnen zien of alles los is gekomen. Is dit waar?

Debbie

als je het mee maakt dan moet je in iedergeval zeker weten na 1week naar de huisarts gaan,niet naar de verloskundige.alleen in mijn geval wist ik eerst niet dat ik zwanger was en begon ineens vanuit het niets te vloeien en ben toen meteen diezelfde dag nog naar de HA geweest en die zei dat ik het 1week aan moest kijken!

en even over de vrucht opvangen om te zien of alles los is gekomen?ik denk dat dit puur afhangt van hoelang je zwanger was,ik zelf bleek ongeveer 6weken te zijn geweest en ben het in 1keer kwijtgeraakt,was alleen wat stolsels meer niet!dus ik denk echt dat dat per vrouw/zwangerschap verschillend is.

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2008 21:17:53'));

hoi,

je moet idd het vruchtje opvangen en door de verloskunde het na laten kijken.
dus de verloskunde bellen!

ik heb volgens mij ongeveer een week gevloeid (in januari een miskraam gehad!)

groetjes mier

dan moet je wel optijd zijn om het op te vangen,je zal maar ergens in the middele off now where zijn,als je snapt wat ik bedoel,en voor mij viel er maar weinig op te vangen,vruchtje was nog zo klein dat je bijna alleen maar bloed zag en geen gekke dingen...
groetjes

Hoi....
Ik heb in mei ook een miskraam gehad. Mijn spiraal zat er nog in en ik was heel hard gevallen op mijn stuitje waardoor ik allemaal medicijnen heb gehad die niet bij een zwangerschap mogen, dus het had ook helemaal geen kans. Ik heb de eerste week een beetje bloedverlies gehad en toen ik die medicijnen had gekregen (wist toen niet dat ik zwanger was) hevig gebloed, maar niet langer dan een week.
Nee je heoft het vruchtje niet op te vangen, zeker in de eerste weken is dat zo klein dat je dat niet kan onderscheiden van de rest.
Ik moest alleen op controle om te kijken of alles schoon was , en dat was zo en voor de rest hoefde ik niets.
Ik zou je dus niet zo'n zorgen maken over een curretage, is alleen nodig al alles er niet uit zichzelf uit komt maar meestal komt het er gewoon allemaal uit.
Wel heel naar voor je hoor!!!!
Ben trouwens gewoon weer op tijd ongi geworden daarna (meteen alweer eisprong in die maand anders wordt je schijnbaar niet ongesteld) dus het hoeft niet heel lang te duren voor je je weer normaal voelt.
Heel veel sterkte iig!!!

Terug
Bovenaan