miskraam

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben niuw hier op dit forum wel lees ik al een hele tijd mee
ik wou wat vragen aan degene op deze forum
afgelopen weekend heb ik mijn vijfde miskraam op rij gehad wie
hebben dat nog meer meegemaakt ik denk erover om me erbij neer te leggen
maar ik vind het wel moeilijk ik heb al twee dochters een van bijn 7 en en van drie
ik ben inmiddels al 37 misschien ben ik wel te oud voor nog een derde
om me heen hoor ik ach je al twee gezonde kinderen leg je toch bij neer
mijn zussen hebben alllebei vier kinderen ik wou er eigenlijk nog maar een
maar je ziet je hebt niks te willen je krijgt ze ik heb een beetje dubbel gevoel
moet ik stoppen of het toch nog een keerr proberen ik wordt er wel een beetje radeloos van

groetjes radeloos 37

Hoi Radeloos,

Wat afschuwelijk joh, 5 miskramen op een rij.............ik vond 1 al bijna niet te verkroppen.
Word je niet onderzocht door de gyn? Tuurlijk heb je op latere leeftijd meer kans op een miskraam, maar 5 achter elkaar? Als jouw wens zo groot is, zou ik zeker naar een gyn gaan......
En wat die andere mensen betreft, en wat ze zeggen, wat ontzettend brutaal en hard!
Een wens voor een derde kindje kan net zo groot zijn als die voor de eerste......waar bemoeien ze zich mee??
Anyway, ik heb dus geen ervaring met 5 miskramen, er is ook een onderdeel "zwanger worden na een miskraam", misschien kun je het daar ook eens proberen?
In ieder geval heel veel sterkte met het verwerken hiervan, en ik hoop dat je snel met goed nieuws kunt komen,

Liefs Rimke
mama van Maudy, 8-9-2008

hoi rimke

ik sta onder controle bij een gynecoloog al vanaf de eerst miskraam
tot nu toe heeft hij gezegdt dat het pure pech is maar nu na die vijfde miskraam geloof ik daar niet meer zo in nu moet ik vrijdag naar hem toe maar het vervelende is dat hij vrijdag voor het laatst is dus zou ik weer naar een ander moeten en dan zal ik vast weer mijn verhaal helemaal opnieuw moeten doen ik wacht vrijdag af wat hij zegt alleen zal ik wel vragen of dit onderzocht kan worden waar kan ik die forum vinden van zwanger worden na een miskraam ik zou daar graag ook even willen kijken
groetjes radeloos37

Jeej wat heftig..... Sterkte meid... Ik vond 1 miskraam el enorm heftig!
Als jouw gevoel zegt graag een 3e te willen dat is dat jouw goed recht, maar zorg dat je er niet aan onderdoor gaat zou ik zeggen!
Het forum vind je: zwangerforum, zwanger worden na een miskraam.
Succes met het verwerken, lijkt me niet makkelijk!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan