Miskraam?

<p>Hai dames,</p><p>Ik zit ergens mee.. ik heb het hele jaar 2020 een precieze cyclus gehad.. half nov was de laatste keer. Ik voelde mijn eisprong ook altijd heel duidelijk door kramp en merkte het aan slijmverlies.. 1 dag na mijn eisprong altijd langzaamaan harder wordende borsten die nietvmeer te houden zijn op de dag van menstruatie en dan neemt het altijd rustig af..</p><p>Opeens in dec ben ik niet meer ongesteld geworden..  </p><p>Op 4 januari begin ik te bloeden.. leek heel erg op menstruatie, behoorlijk wat bloed maar het heeft maar 3 dagen max geduurd.</p><p>Op 17 jan leek het of ik mijn eisprong had door kramp. Deze werd almaar erger tot de 23e. Ik weet nog dat ik tegen mijn vriend zei 'lijken wel weeen'</p><p>Toen op de 24e januari begon ik ineens weer te bloeden. Heel langzaam aan.. het leek ook steeds weg te gaan maar kwam weer terug, soms na en halve dag..</p><p>Vanaf 25 jan heel veel stolsels verloren en helderrood bloed. Steeds meer. Nu sinds 2 februari (gister) is het bruine afscheiding geworden.. maar vandaag weer nieuw bloed en stolsels..</p><p>Uitstrijkje gedaan bij de huisarts en als daar niks uitkomt krijg ik een echo na 8 weken, om eerst te kijken of er weer een menstruatie op gang komt, de dokter zegt dat ze niet veel van het uitstrijkje verwacht omdat ze dan eerder spotting verwacht. Als er niks uitkomt zegt ze dat ik uit kan gaan van een miskraam.</p><p>Heeft iemand ervaring met zoiets wat dan iets anders bleek dan een miskraam? </p><p>Als ik tel vanaf november zou ik nu 2+ maanden zwanger zijn geweest.</p><p>Ik heb wel 2 maanden superveel gejankt om niks, wat stopte na 4 jan..</p><p>Groetjes</p><p> </p>

Heb je ergens tussendoor een test gedaan? Zonder positieve test vind ik het erg lastig en heftig om van een miskraam te spreken. Al helemaal omdat je tussendoor, op een moment die volgens mij redelijk klopt met je cyclus, een bloeding hebt gehad. Voor jou misschien korter dan normaal, maar ik vind 3 dagen bloeden niet raar klinken. 

Mee eens wat hier boven gezegd word.
Ik neem aan dat je wel tussendoor een test hebt gedaan.  en lees nergens dat deze positief was. Dus ik denk dat de kans op een miskraam dan heel klein is maar je cyclus even in de war is .
Hopelijk komt je cyclus weer snel op gang.  En word je snel zwanger ?

Hi ananasss ik heb geen test gedaan.
Ben pas naar de dokter gegaan nu het bloeden niet stopte en zo hevig was.. Vergeten te zeggen dat ik ook bloed ga prikken morgen, kijken naar de schildklier en een uitstrijkje heb gehad gister om andere dingen uit te sluiten..
  En nee de bloeding klopte niet bij mijn cyclus, 16 nov was de laatste keer menstruatie, de volgende bloeding was op 4 jan. En ben nu op de 12e dag van de bloeding die 20 dagen daarna kwam.. Ik ging er ook vanuit dat 4 jan mijn nieuwe menstruatiedatum was. Maar ben toen dus hevig gaan bloeden op de 24e, en tot nu.. Groetjes

Terug
Bovenaan