Miskraam?

<p>Hoi.</p><p>Ik ben nu 7 weken zwanger.</p><p>Alleen kreeg ik vandaag dus een beetje lichtroze bloeding/afscheiding.</p><p>Misschien komt het doordat ik ook grofgezegd moest poepen. En ik moest een beetje drukken.</p><p>Ik had al gelezen dat het misschien een adertje is, alleen ben ik zo bang omdat ik al eerder een miskraam heb gehad.</p><p>Ik heb heb geen last van buikkrampen. </p><p> </p><p>Ik heb dus pas volgende week een echo.</p><p>En nu blijft dit wel echt in mijm hoofd zitten. </p>
 
Bleef t bij een minibeetje? Klinkt niet als een mk. Bij mij bleef het bloeden en kreeg ik uiteindelijk ook krampen. Niemand kan je hier zekerheid geven helaas, maar ik zou me geen zorgen maken, zoals je t beschrijft lijkt het onschuldig.
 
Moeilijk he. Ik kon mezelf helemaal gek maken.

Uiteindelijk heb ik op 7,5, 8 en 8,5 week kleine hoeveelheden bloed verloren. Soms oud bloed, soms rood. Vaak alleen bij afvegen, en een keertje een klein beetje in m'n inlegkruisje. Hield vaak een dag aan, en de laatste keer 3 dagen.

Ik ben nu ruim 20 weken zwanger, en alle echo's zijn altijd perfect geweest. Dus de bloedingen, zijn altijd van m'n baarmoedermond geweest, nooit uit de baarmoeder zelf. Ze zag geen oorzaak.

En nu dus over de helft en alles lijkt goed te gaan.
In het verleden heb ik ook 2 miskramen meegemaakt, en wat jij nu beschrijft klinkt eerder onschuldig. Uiteindelijk heb je nooit garantie, maar de moed nog niet opgeven meid, je hebt echt grote kans dat het onschuldig is.
 
Bij mij is in deze zwangerschap de eerste echo met 7 weken gemaakt. Toen was er al een kloppend hartje te zien. Misschien kan je de verloskundige bellen of de afspraak naar voren kan worden geschoven? Die onrust blijft toch tot je een controle bij de verloskundige hebt gehad..
 
Terug
Bovenaan