Miskraam?

<p>Lieve dames</p><p>Ergens hoop ik dat jullie me kunnen helpen. <br />Sinds vorige week test ik positief met zwangerschapstesten. Echter heb ik vanmiddag 2 maal beetje roze verlies gehad na het plassen. <br />Heb daarbij sinds vorige week wat krampen in de rug en heel af en toe in de buik. Maar niet heftig aanwezig. <br />Net uit onzekerheid toch nog een clear blue digital gedaan. Die zegt nog altijd zwanger 1-2. Zit op lijn met wat het zou moeten aangeven. <br /><br />Nu ben ik toch enorm bang dat het fout gaat. Ben hier ook maar op ingesteld. Echter zei de verloskundige dat zij niks geks in het verhaal hoort wat duidelijk maakt dat het een miskraam zou zijn. <br />Wat zijn jullie ervaringen? </p>
 
Roze bloedverlies is indd normaal, dat duid op innestelings bloeding en hoort erbij. De krampen horen er ook bij. Lijkt alsof je ongesteld moet worden( soms voelen ze iets heftiger) maar is heel normaal aan het begin van je zwangerschap. Het klinkt inderdaad als een normale zwangerschap. ? Hopelijk stelt dit je een beetje gerust. Ik heb dit namelijk ook gehad en zit inmiddels op 30 weken zwangerschap.
 
Hee,
Ik snap je angst, ik heb dit ook gehad. 3x een beetje lichtroze bloed/afscheiding bij het afvegen en het gevoel alsof ik ongesteld moest worden (krampen en lage rugpijn). Toen met de 6 en 8 weken een echo gehad en beide keren was er een kloppend hartje te zien, en inmiddels al 21 weken op weg.
Je symptomen horen bij de innesteling, vooralsnog zou ik me niet al te druk maken :)
 
Hetzelfde hier. Op 7.5 week, 8 weken en 8.5 week licht bloedverlies bij afvegen gehad. Inmiddels 31.5 week en alles was altijd prima. ?
 
Hey, ik heb dat ook gehad bij 8 weken en bij 9 weken.
Ik heb nu een dochtertje van bijna 5 maanden in de box liggen dus probeer je niet te druk te maken. En er toch van re genieten! Want het gaat echt heel snel.
 
Bedankt voor jullie geruststellende reacties! 
Gisteren is het nog een enkele keer voor gekomen, een keer een drupje in de toilet toen ik wat meer moest plassen, excuses voor de details haha. 
maar vanmorgen heel weinig nog en beetje bruinig. Maar de verloskundige had al gezegd dat dat kon en dat het geen kwaad kon als dat was. 
 
Terug
Bovenaan