Miskraam .. ?

<p>Pffff 2 weken terug een test gedaan, en hij was positief! 1 tot 2 weken gaf cb aan.</p><p>Super blij dat we in verwachting waren van ons 1e kindje, geluk kon niet op.</p><p>Echter een week later de vrijdag, begon het bloedverlies...</p><p>Eerst miniem oud bloed, daarna meer helderrood en weer oud bloed.. dit heeft zo een drie dagen geduurd..</p><p>Maandag gebeld met vk, donderdag moest ik weer eens een test doen en blijven afwachten tot dan..</p><p>En ja hoor, gisteren mijn test kei hard negatief ?? doet enorm veel pijn</p><p>Verbaasd me hoe snel die hcg uit mijn lichaam is..  Kan dit zelfs?</p><p>Wat doet dit pijn ... </p>

Hee,
Allereerst heel veel sterkte, in heb in juli ook n ‘vroege’ miskraam gehad. Wil je vooral sterkte wensen en hoop geven, inmiddels ben ik 11 weken zwanger. Dus geef de hoop niet op!

Sterkte en veel liefs ??

Dankjewel voor je lieve bericht! ? en jij gefeliciteerd met de zwangerschap! Ben blij voor jullie! ? Hoop dat het bij mij ook zo zal gaan en snel weer zwanger ben. 
Het liefst begon ik er nu weer meteen aan, ik weet alleen niet hoelang ik moet wachten ?

Aah wat kut!! Dat is wel snel dat de hcg weer weg is, wij hebben ook met zn 6 weken een miskraam gehad, ik testen 1 week na de bloeding nog wel positief. Maar dit zal bij iedereen verschillend zijn. Je kan gewoon gelijk weer begonnen hoor! Je cycles zal nu wel anders zijn als normaal waarschijnlijk.

Ik had na 20 dagen na de bloeding weer een positieve eispeong test en was de eerste keer gelijk weer zwanger, ben nu bijna 28 weken!

Moet je nog langs de vk om te kijken of alles weg is?? Bij mij was bij 7 weken niks meer te zien, heb ook niet veel bloed verloren nog minder als een ongesteldheid.

Sterkte en hopelijk lukt het snel weer! ?

Gefeliciteerd mt jullie zwangerschap! Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is meteen! Ik heb gebeld naar vkpraktijk, die zei dat het niet nodig zou zijn voor controle. Ze ging er vanuit dat alles weg zou zijn. Ze gaf ook aan dat we weer meteen konden proberen om zwanger te worden als we dat zouden willen. Ze dacht dat ik over 2 weken wel weer mijn eisprong zou hebben. 
Ben eens benieuwd hoelang het gaat duren allemaal, met ongesteldheid enalles.. misschien niet verkeerd om ovulatietesten te gaan gebruiken, nu weet ik helemaal niks. Vind ik echt kut eigenlijk.. 

Thanks!! Jaa ik ben ook gelijk weer gaan testen om het te weten :) had ergens online gevonden dat het vaak na 20 dagen na de bloeding weer een eisprong kon zijn en dat was bij ons ook. Vooral doen waar je jezelf fijn bij voelt :)

Terug
Bovenaan