Miskraam?

25 oktober had ik een positieve ovulatietest, geklust en meer dan week erna begonnen er allemaal symptomen. Pijnlijke grotere borsten, hongerkicks rommelde maag, welke ik allemaal herken van mijn vorige zwangerschap. Enige wat ik niet had en nu wel was heel vaak een zeurend pijnlijk gevoel met gistermiddag pijn in de onderrug en licht bloedverlies. Gisteravond flinke krampen met bloedverlies en Vanmorgen nog steeds krampen en flinke bloeding. Herkent iemand dit als een miskraam? Zou me morgen eigenlijk gaan testen.
 
Hmm lastig te zeggen.. als je nog niet positief hebt getest kan je nog niet echt spreken van een miskraam. Je menstruatie zou ook een keer wat heviger kunnen zijn.. je weet het nooit.. 
 
Ik heb helaas ook een miskraam. Het begon met veel pijn in de onderbuik en onderrug. Daarna steeds bloedverlies. Bij mij is het vruchtje er nog niet uit, dus word de pijn steeds heviger. Dus wel herkenbaar als miskraam.
 
Voor jou ook heel veel liefs en sterkte gewenst! Ben er best even van uit mijn doen… niet eerder mee gemaakt maar hoop het ook niet meer mee te hoeven maken… hier flinke bloeding. Nog geen vruchtje eruit. Hele scherpe zeurende pijn… en druk van onder… hou me maar even rustig.
 
Jij ook heel veel sterkte. Het heeft best veel impact op iemand.. Dat merk ik ook aan mezelf. Lekker rustig aan doen en neem je rust. Warme kruik en thee, dat helpt ook en beetje. Tegen de pijn is mij verteld 3x per dag 2paracetamollen in te nemen. Misschien ook ff wat pijnstillers innemen?
 
Terug
Bovenaan