Miskraam

<p>Sinds donderdag heb ik een miskraam, nu voel ik mij zo futloos, moe, soms een beetje duizelig en weinig energie. </p><p>Zijn er meer die hier ervaring mee hebben?</p>
 
Sterkte! Hoe ver was je? Ik heb op dit moment een missed abortion. Ik zou bijna 8 weken nu moeten zijn maar het hartje is met 6 weken gestopt. Komende week met de vk bespreken hoe nu verder. Ik hoop dat het voor die datum uit zich zelf opgang komt en dat een curretage niet nodig meer is.
 
Hi!

Ik had dit ook, had ijzer tekort ivm bloedverlies. Dit zorgt ervoor dat je snel moe en uitgeput bent. Je zou even contact kunnen opnemen met je verloskundige, die kunnen je ijzer prikken.
Sterkte?
 
Dankjewel! Jij ook sterkte! 
Hoop voor je dat het inderdaad vanzelf opgang komt. Per toeval kwam ik er achter dat ik zwanger was. Ik was met provera begonnen omdat mijn menstruatie onregelmatig was en mijn menstruatie toen zelfs uit bleef. Toen ik stopte met de provera kwam er nog geen menstruatie en teste ik afgelopen woensdag  positief, maar eind van de dag had ik ook al bruine afscheiding. De volgende dag zette het door met bloeden?
Ben wel benieuwd naar ervaringen, ik bloed nu al vier dagen heftig. Voel mij daarnaast erg moe en slap.
 
Ach, wat sneu. Sterkte! 
Ik bleef een dag of 4 flink bloeden en daarna nog meerdere dagen wat nabloeden. Totaal meer dan een week.
Bloedverlies geeft sowieso al vermoeidheid. Rustig aan doen maar en evt extra ijzer en magnesium innemen. 
 
Terug
Bovenaan